czwartek, 5 maja 2016

Kto da więcej

źródło: godmother.pl


Chłopcy się licytują:

J: Ja jestem kochanym plomyckiem.
A: A ja jestem kochanym słoneczkiem.
J: A ja jestem kochanym słonecnikiem!

***

Chwilę później młodszy z moich synów wchodzi do naszego "salonu" i przyłącza się do sprzątania przed kąpielą Marty z okrzykiem:

Mamusiu, psysedłem ja, twój kochany odkuzac!

***

Jem kolację przy "Kuchennych rewolucjach" z zeszłego tygodnia.
Andrzejek zagląda mi przez ramię: mamo, wyłącz tę babę z mopem na głowie i puść mi Tomka!

2 komentarze:

  1. Śmiesznie mówią dzieci... Też ciągle sobie obiecuję, że będę notować, co mówi Tomek, jakie ma trafne uwagi i spostrzeżenia i ciągle jakoś czasu brak. Może Twoje wpisy mnie zmotywują:))))
    Serdecznie pozdrawiam i zdrowia dla całej rodziny życzę!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...