środa, 17 lutego 2016

Siła złego...

Marta już prawie zdrowa, ale nadal marudna.
Jul z zawalonym gardłem i uszami, ma gile do kolan i postanowił żyć powietrzem.
Jędrusiowi dziadkowe pozwalali na wszystko i teraz dziwią się, że tak się rozbisurmanił.
Mąż musiał wracać do pracy i zostawił nas samych.

Jakby tego było mało, wstając w nocy z niedzieli na poniedziałek do płaczącego Jula, poczułam koszmarny ból w biodrze. Jakoś wstałam, przeszło. Dotarłam do łóżeczka młodego, pochyliłam się, żeby wziąć go na ręce... Auuuu!!!! Dałam Julastemu pić, dobrze, że to mu wystarczyło. Dowlokłam się do wyra, wytrzymałam jakoś do przyzwoitej godziny i zadzwoniłam do śpiących piętro niżej rodziców, że nie dam rady wstać. Tacie udało się wziąć wolne, a mamie załatwić wizytę fizjoterapeuty. Facio tylko na mnie spojrzał  powiedział: "wypadł jej dysk" po czym raził mnie prądem z TENSa, pokazał ćwiczenia  zademonstrował, jak mam się poruszać, kiedy już wstanę z łóżka po 3 dniach leżenia plackiem.
Nie wolno mi się schylić ani na milimetr, mam chodzić z przeprostem kręgosłupa i zadartą głową, a obniżać się tylko przez ugięcie jednej i wystawienie w tył drugiej nogi. Kładzenie się i wstawanie to też komedia. Dźwigać nie mogę nawet Marty. Ba, nie wolno mi niczego podnieść z podłogi, kucnąć, a przez 3 pierwsze dni nawet usiąść. Dziećmi zajmują się moi rodzice na zmianę z dochodzącymi opiekunkami. Chłopcy są zdezorientowani i kompletne rozstrojeni.

W praktyce nie mogę więc ani na chwilę zostać sama z dziećmi. Nawet Martę do mlekopoju ktoś mi musi przystawić. O przewijaniu mogę zapomnieć. O zabawie z dziećmi też. I tak jeszcze nawet przez 2 miesiące.

No smutno mi...

4 komentarze:

  1. Zdrowka dla Was wszystkich a zwlaszcza dla Ciebie.
    Kosmateusz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zdrówka życzę.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, współczuję. Czy to oznacza, że zostajecie w Krośnie na dłużej? Zdrowia duuużo. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, brzmi kiepsko :/ wracaj do zdrowia. Dużo sił dla Was :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...