piątek, 19 lutego 2016

Postanawiam publicznie...

I kopnijcie mnie w zadek, jeśli będę zwlekać:

jeśli Opatrzność wyciągnie mnie z mojego obecnego żałosnego stanu, to ciachnę



 powiedzmy, do łopatek i wyślę do...

http://www.raknroll.pl/co-robimy/programy/daj-wlos/
Po szczegóły kliknij w obrazek:)



 Tak prawdę mówiąc, myślałam o tym już od dawna, ale teraz dopiero się zmobilizowałam.
Ostatecznym terminem niech będą urodziny Juliana - 14 kwietnia b.r.

Jeśli macie co obciąć i myślicie o zmianie fryzury - zachęcam i Was:)



7 komentarzy:

  1. Ale długie! I codziennie masz czas je czesać w coś czy w rozpuszczonych chodzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Ja właśnie w tym celu zapuszczam! Żałuję, że gdy ścinałam w 2005 roku moje arcydługie włosy, nie wpadałam na to, żeby je oddać na taki cel. Od tego czasu nosiłam krótsze fryzury, ale rok temu postanowiłam zapuścić właśnie po to, by potem oddać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak królewna ;) ja moje farbuję więc się nie nadają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - brawo !
    podziwiam i gratuluję
    Pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiec trzymam Cie za... wlosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej:-( Nie szkoda Ci? Ja bardzo lubię długie włosy i ciężko było by mi je ściąć:-(
    Podziwiam Cię i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy. Ja muszę swoje zmierzyć, ale chyba mam za krótkie i nie beda nadawały się do akcji :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...