poniedziałek, 1 lutego 2016

Kto jest kto:)

Dziś dla odmiany zagadka obrazkowa.

Często słyszę, że moje dzieci są do siebie podobne. Ja uważam inaczej, więc zróbmy eksperyment - oto kolaż przedstawiający wszystkie moje pociechy w wieku od 3 do 5 miesięcy.
Każde jest na trzech zdjęciach.  Żadne nie powtarza się w rzędach pionowych i poziomych.
Andrzejkowi, dla "ułatwienia" wyretuszowałam pieprzyk na czole.
Ubrankami nie ma co się sugerować, wybrałam zdjęcia, na których Martusia ma ciuszki po braciach.
Rozpoznacie?


7 komentarzy:

  1. Andrzejek 2,6,7
    Julek 3,4,8
    Martusia 1,5,9
    Pozdrawiam, Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę, że rozpoznaję bez większego trudu. Dzieci od urodzenia są jednak do siebie samego podobne, jak patrzę na stare zdjęcia widzę cechy które nie znikają po latach, choć generalnie dużo się zmienia oczywisćie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedrus 2 6 7
    Jul 3 4 8
    Tusia 1 5 9
    ale mam male watpliwosci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podejmuje sie ;p Probowalam po oczach rozpoznac i nei udalo mi sie :D MAsz trojaczk iw domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. E, dla mnie akurat kazde z Twoich dzieci jest inne. Zgaduje:

    1 - Marta
    2- Andrzej
    3- Julo
    4- Julo
    5- Marta
    6- Andrzej
    7- Andrzej
    8- Julo
    9- Marta

    Zgadlam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Marta
    2. Andrzejek
    3. Julek
    4. Julek
    5. Marta
    6. Andrzejek
    7. Andrzejek
    8. Julek
    9. Marta
    Każde z nich ma inne spojrzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak powyższe panie, moim zdaniem każde jest inne. Marta i Andrzejek są trtrochę do siebie podobni, ale Julek zupełnie inny i najłatwiej było mi go zidentyfikować ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...