sobota, 5 grudnia 2015

Kochany Święty Mikołaju

Wiem, nie byłam w tym roku zbyt grzeczna.
Często denerwowałam się z byle powodu, krzyczałam na Andrzejka. Często też nic mi się nie chciało, a to, co już absolutnie musiałam, robiłam po łebkach, żeby tylko mieć z głowy.
Wiem też, że tegoroczny prezent dostałam już na rocznicę ślubu - w dodatku tak fajny, że wystarczyłby mi już na wszystkie mikołajki do końca życia. Właśnie jutro, w Twoje imieniny będziemy ten prezent chrzcić:)

Chciałam Cię jednak prosić jeszcze o jeden prezent - uproś proszę i podaruj nam zdrowie dla prezentów z 2012 i 2014...

Z poważaniem
Twoja mała Ola

2 komentarze:

  1. Świetne prośby!!!
    Mam nadzieję że Mikołaj je spełni, a Chrzest obył się bez niespodzianek :)

    Zdrówka Wam życzę!!!

    No i niestety mnie też leń tropi :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...