poniedziałek, 13 lipca 2015

Fajna akcja na fejsie:)

Z zasady nie udzielam się na "fejsiku". Mam co prawda dwa konta - jedno całkowicie prywatne służące głównie do podglądania, kto się ostatnio ochajtnął, a komu urodziło się bobo i jakie jest już duże, a drugie pół-anonimowe służące do "lubienia" różnych różności, ale jak dotąd nie brałam udziału w tzw. "wydarzeniach".
Aż do dziś, kiedy przypadkiem natrafiłam na tę oto akcję:

Zdjęcie w tle
By przejść na fb akcji, kliknij w zdjęcie:)
Jest to charytatywny kiermasz książek, na który można książkę przekazać, można też na nim książkę kupić. Dochód przekazywany jest na fundacyjne konto potrzebującego pomocy dziecka.
W każdym miesiącu jest to inne dziecko, a akurat w lipcu akcja wspomaga - jaki ten świat mały -  Jacusia, urodzonego z rozszczepem kręgosłupa synka mojej blogowej koleżanki Ani.
Nie mogłam nie dołączyć:)

Z Anią "znamy" się co prawda tylko wirtualnie, ale za to niemal od początku mojej blogowej przygody. Bardzo polubiłam ją i jej córeczkę Milenkę - Ania  ma dobre pióro i bardzo podobne do mojego podejście do wielu spraw, a jej córcia była przesłodkim niemowlakiem.
Najpierw podglądałam więc uroczą Milenkę, potem trzymałam kciuki za Anię i jej męża, kiedy już
w ciąży okazało się, że jej synek urodzi się z wadą - by ta diagnoza okazała się błędna albo chociaż wada jak najmniejsza, a teraz kibicuję malutkiemu Jacusiowi i jego Rodzicom w walce o sprawność
i jak najpiękniejszy rozwój.

Jeśli ktoś jeszcze nie zna Mamani - oto link do jej bloga

Ja w każdym razie szperam właśnie w tym kiermaszu i szukam czegoś dla nas. Wiem, że taka pomoc to kropla w morzu, ale może tu o Jacusiu i innych potrzebujących dzieciach dowie się ktoś, kto może - i zechce - dać im więcej niż my ?

W każdym razie - do końca lipca wspieramy rehabilitację tego małego słodziaka



a już za miesiąc akcja wesprze kolejne dziecko, któremu również chętnie pomożemy - wzbogacając się przy okazji intelektualnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...