sobota, 9 maja 2015

(O)Skubany!

Czułam, że coś się święci. Andrzejkowa wizyta u fryzjera była planowana od dawna, ale kiedy mąż wczoraj przez telefon umawiał się z fryzjerką, coś mnie tknęło i powiedziałam do męża:
tylko zostawcie mu loczki.
Tak Andrzejek wyglądał jeszcze dziś rano:


Przed umówioną wizytą wpadła do nas mama męża. Pogadała chwilę z mężem i przerażona wizją Jędrusia ogolonego "na rekruta" postanowiła, że sama go tam zaprowadzi.
Uff - pomyślałam - będzie pożytek z babcinej nadopiekuńczości. Pomogłam więc Andrzejkowi ubrać się do wyjścia, Julka zostawiłam mężowi, a sama wyszłam po codzienne sprawunki, a kiedy wróciłam, zobaczyłam...



i ścisnęło mi się moje matczyne serducho na myśl o spadających na podłogę złocistych loczkach.
No, ale teściowa rzekła, cała dumna: Andrzejek był bardzo grzeczny i dostał od pani fryzjerki lizaka. No i nareszcie wygląda jak chłopak.

Niech mu tylko odrosną te śliczne sprężynki, to daję słowo - nie puszczę go więcej do fryzjera beze mnie, a fryzjerka, jeśli spróbuje tknąć moje ukochane loczki, poczuje siłę matczynego gniewu;p

6 komentarzy:

  1. ładnie wyglada :) ale my, mamy chłopcow, mamy cos takiego ze kazdy loczek jest dla nas jak skarb:) zaspakaja nasza potrzebe posiadania corki:) Mati mial loczka do 19 mies. potem maz wzial maszynke i od tamtej pory co 1.5 mies golimy malego na 2 cm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. 2cm... pamiętam jak tata strzygł tak mojego brata, który też miał taką "dziewczynkowatą" buziunię jak Jędruś. Wtedy uważałam, że Kuba lepiej wygląda ostrzyżony, a teraz żal mi kędziorków u własnego syna. Cóż, punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia... ale pomału się przyzwyczajam i już nie wydaje mi się taki łysy jak w sobotę.

      Usuń
  2. Oj, naprawdę fajnie wygląda. A loczki odrosną z prędkością światła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na nie czekam:) Szkoda, że teściowa nie wzięła dla mnie pukielka na pamiątkę.

      Usuń
  3. Oj tam, wygląda super, jak przedszkolak:-) A na loczki masz jeszcze szanse, burzę loczków, choćby do pasa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, do pasa to nie, ale takie przy główce jak miał byłyby śliczne...
      Choć masz rację, od razu wydoroślał, a wcześniej wyglądał jak dzidziuś.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...