czwartek, 9 kwietnia 2015

Omnibus

Źródło: godmother.pl
M: Andrzejku, chodź, pokolorujemy te autka twoimi nowymi kredkami.
A: Nie.
M: Ale dlaczego nie?
A: Bo ja nie umiem kolorować.
M: Umiesz, przecież wczoraj...
A: Nie umiem. Przecież nie muszę umieć wszystkiego!

***

Spacer z babcią.

A: Babciu, chodźmy do kościoła Kapucynów.
Babcia zaprowadziła wnusia, gdzie prosił. W kościele akurat odbywało się nabożeństwo, więc babcia zabrała wnusia do bocznej kaplicy, gdzie wystawiona była monstrancja z Hostią.
A (na całą parę): Babciu, łał, zobacz, Najświętszy Sakraaament!

***

Spacer z tatą, poczta. Andrzejek pokazał na coś palcem.

A: Tatusiu, co to jest?
T: Nie mam zielonego pojęcia.
A: A różowe pojęcie masz?
T: Nie, nie mam.
A: A czerwone pojęcie masz?
T: Nie, nie mam.
Andrzejek odszedł od taty i zobaczył tabliczkę kierującą do wyjścia ewakuacyjnego.
A: O, tu masz zielone pojęcie!

***

B: Jędrusiu, a teraz pójdziesz już spać, więc wyłączymy telewizorek, żeby on też mógł się zdrzemnąć, dobrze?
A: Nie, telewizor nie może spać, bo nie może zamknąć oczu. A nie może zamknąć oczu, bo nie ma ich przecież.

7 komentarzy:

  1. Jędruś jak zawsze wymiata :)
    Coś ostatnio nudno się u Ciebie zrobiło , notki pojawiają się baaardzo rzadko do tego wydaje mi się że są na tzw ''odczep sie'' Nie zrozum mnie zle , nie chce Cię hejtować , tęsknię zwyczajnie do dawnego bloga ..

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, jeśli ostatnio rozczarowuję. Julo się uruchomił, stawia pierwsze kroki, muszę mieć oczy dookoła głowy. Ja też nie jestem w pełnej formie, a pod koniec dnia nie mam weny ani siły na pisanie. Może z czasem coś się zmieni, może kiedy Jędruś pójdzie do przedszkola, a może zwyczajnie odzyskam dawny zapał - mam nadzieję:)

      Usuń
  2. Domyślam się czemu. Dasz radę, Oluś :*
    Jędruś w przedszkolu będzie hitem - naczelny tekściarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że Ty wiesz:) i wiem nawet skąd. Dzięki:)

      Usuń
    2. Hmmmm, czyzby kolejny czlonek rodziny?

      Usuń
  3. Zielone pojęcie mnie powaliło. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...