wtorek, 17 marca 2015

Nadrabiam

Takie tam.
W ostatnim poście obiecałam zdjęcia. Dorwałam się do mężowskiego grata laptopa, więc będzie małe co nieco. Taki miniprzegląd z ostatnich dni.

Mama, nie ma zapomniałam, wracaj po kask!

To jak, wracamy czy mogę spać?
Deser BLW po obiedzie: biszkopty oddałem Jędrkowi, o chrupkach już zapomniałem, a teraz najlepsze:)
Nawet babcia się nabrała, że to Jędruś;p

Mamo, mamo, jak ci się podoba moja zębiasta mina???

No dooobra, podawałam mu te kółka. Ale lansik jest:)

10 komentarzy:

  1. Piękne pamiątkowe zdjęcia. Częściej podkradaj mężowi laptopa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale to nie takie łatwe - jak mąż w pracy, to za chłopcami trzeba gonić, a jak chłopaki śpią, to mąż kompa okupuje;p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. fryz pt: zaraz po kąpieli tarzałem się w kołdrze;p
      Ale już niedługo pewnie zawodowy fryzjer zrobi z tym porządek.

      Usuń
  3. Fajne fotki, chłopaki rosną jak na drożdżach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosną, młodszy wcina wszystko, co napotka, a starszy rozrabia za nich dwóch:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...