piątek, 23 stycznia 2015

O "asertywności" ;p

Źródło: godmother.pl
Andrzejek od paru dni miga się od modlitwy.
Scenka z wczoraj:

A(po długich namowach ze strony taty): daj mi ładny oblazek, to się pomodlę.
Tatuś wyciągnął z książeczki święty obrazek i dał Andrzejkowi, ale ten ani myślał przestać figlować.
T: Obiecałeś się pomodlić, kiedy dostaniesz obrazek.
A: Ale miał być ładny.

***

Babcia podgrzewała w piekarniku obiad, a Jędruś akurat postanowił zabawić się w piekarza. Babcia zabawy piekarnikiem zabroniła i wyprosiła wnusia z kuchni, na co ten:  
A co to za zachowanie, babciu? Co to ma być?!!!

***

A myślałam, że moja półka w łazience jest wystarczająco wysoko...

M: Andrzejku, kto postawił tu to krzesło i bawił się moją odżywką?
A: Morski pies!
M: Kto?!
A: Eee, nooo... 
M: No więc powiedz mi: KTO TO BYŁ?
A: No dobla, powiem. To był Julian.

17 komentarzy:

  1. Słodkie są takie dialogi z dzieckiem. Już nie mogę się doczekać, jak mój Tomuś tak będzie mówił:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtórzę po raz kolejny: doczekasz się:)

      Usuń
  2. Uwielbiam czytać takie dialogi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam powiedzonka dzieci. Własnych i cudzych:)

      Usuń
  3. On jest genialny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzejek dziękuje. Powtórzę mu to jutro, ciekawa jestem jego reakcji. Obstawiam coś w rodzaju "No jestem" z pełnym wyszczerzem:)

      Usuń
    2. Olu czy możesz napisać, czy Twoje przypuszczenia się sprawdziły? :)

      Usuń
    3. Nie do końca. Wyszczerzył się pięknie i powiedział "Dzięks":)

      Usuń
    4. Haha Andrzejek jest cudowny :-)

      Usuń
  4. Wypowiedzi ZADNEGO dziecka mnie tak nie rozbawiaja jak te Twojego Andrzejka, pozdrawiam, Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że powiedzonka mojej pociechy dają moim czytelnikom trochę radości.
      Tylko jak takiego dyscyplinować, no jak?;p

      Usuń
  5. Hehe, Andrzejek jest boski - masz pewność, że w życiu sobie poradzi, taki wygadany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko z nim ciężko sobie dać radę, a chciałabym, żeby byli z niego ludzie:)

      Usuń
  6. Ale fajniee, czekam na takie dialogi mojego synka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Już niedługo.

      Zajrzałam też do Ciebie:) Zaciekawiło mnie imię Twojego synka. Mieszkacie może w jakimś kraju frankofońskim?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...