środa, 7 stycznia 2015

Deja-vu (3)

Wracamy do siebie.
Dotlenieni, odkarmieni.
Przytyłam kilogram (yes, yes, yes! :D), ciekawe, kiedy go zrzucę.

Dzieciaki rozwinęły się niesamowicie jak na taki krótki czas. Jędrula, który dotąd bał się zanurzania buzi (po mamie;p) pięknie nurkuje w wannie, a Julo zaczyna się wspinać - więcej o jego krośnieńskich wyczynach w comiesięcznym podsumowaniu już za tydzień.

Zdjęć tym razem nie ma dużo, bo zapomniałam ładowarki do aparatu i mam tylko to, co pstryknęli tata i brat - w tym jeden unikat - zdjęcie mamy z oboma synami :)




Jul wzbogacił się też o całą furę ubranek - oczywiście po bracie. W tym miesiącu raczej definitywnie pożegnamy rozmiar 74, a witamy kolejne 80-ki, a nawet zawyżone 86/92.

Na koniec małe deja-vu:

Łapka do góry, kto pamięta siedzącego na nocniku półtorarocznego Jędrusia utytłanego kremem na słońce? (KLIK)

Myślałam, że nie odratuję tych ubranek. A jednak - odratowałam:)

Zatem: dżinsy TEX i body z liskiem w październiku 2013r...

Papucie też znalazłam, ale jeszcze na Jula za duże.

oraz w styczniu 2015r.



8 komentarzy:

  1. co to za kapcioszki ma Julek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie skarpetki podszyte skórą, kupiłam je jeszcze dla Andrzejka w zwykłym sklepie dziecięcym. Coś podobnego widuję też w Rossmannie.

      Usuń
  2. A ja myślałam że miałaś powtórkę z 'kremowania' :D
    Fajnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Tego by jeszcze brakowało;p

      Usuń
  3. o właśnie, co to za kapcie u Julka? szukam czegoś dla Madzi, bo skarpetki antypoślizgowe już nie wyrabiają na zakrętach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te na zdjęciu to po Jędrusiu - takie skarpety podszyte skórą, przyczepne i nie ściąga tak jak zdejmował skarpety, więc polecam:) Kupiłam w sklepie dziecięcym w DH Wanda. Muszę tylko zapolować na mniejszy rozmiar, bo te wciąż za duże:)

      Usuń
  4. Kurcze, to ja muszę kremy na wszelki wypadek pozabierać z zasięgu Olusia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak:) Zwłaszcza jeśli masz dywany;p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...