sobota, 31 stycznia 2015

Babcia

Miały być zabawne powiedzonka Andrzejka, ale chyba odłożę to na kiedy indziej.

Tej nocy zmarła moja Babcia - jedyna już.
Długo chorowała, przez ostatnich parę lat kontakt z nią był już coraz bardziej ograniczony, ale ja chcę ją zapamiętać jako wesołą starszą panią, która energią biła na głowę niejedną nastolatkę, na pamięć robiła sobie idealny makijaż, do której co piątek po szkole biegałam na najlepsiejsze pod słońcem placki ziemniaczane i  która za Chiny nie chciała mi dać swojego przepisu na drożdżowe rogaliki
z różą, którymi zajadała się cała rodzina.

Świeć Panie nad jej duszą.
Proszę o modlitwę w intencji mojej Babci.

8 komentarzy:

  1. Olu bardzo mi przykro :( Pomodlę się za Twoją Babcię, trzymaj się :* Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrazy współczucia. Oczywiście się modlę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kondolencje. Bardzo przykra wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrazy współczucia dla Ciebie i Twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi z powodu Twojej straty :( Będę pamiętać w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci współczuję. Każda śmierć jest niepotrzebna i zbyteczna i każda dostarcza nam smutku. Łączę się z Tobą w Twoim smutku. Pomodlę się za Twoją babcie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...