sobota, 6 grudnia 2014

Dobrze czasem z domu wyjść...

Włożyć elegancką sukienkę, umalować się.
Popodziwiać męża w garniturze wypsikanego wodą kolońską.
Iść do fryzjera w celu innym niż podcięcie końców:)

Cieszyć się z przyjaciółmi, którzy biorą ślub.
Stać w kościele w tych eleganckich kreacjach z worem kociego żarełka, które Młodzi zażyczyli sobie zamiast kwiatów.
Spotkać masę znajomych niewidzianych przez parę lat.
Nasłuchać się komplementów, że się nic nie zmieniło (taaa, jasssne;p), że synek śliczny i że skóra zdjęta z mamusi.
Obserwować zbiorowy opad szczęki, że nasze dziecko najzwyczajniej w świecie zasnęło i przespało ponad godzinę podczas wesela mimo, że usadzono nas przy samym DJ-u i jego głośnikach.

Nawet jeśli mąż twierdzi, że prędzej zaleje się w trupa niż wyjdzie na parkiet (po czym nie pije ani kropli czegokolwiek wyskokowego)
Nawet jeśli jest się okropnie głodnym, 90% weselnego menu zawiera składniki zakazane, a nie wypada podżerać spod stołu własnych biszkoptów
Nawet jeśli karmić piersią trzeba, chowając się za kotarą na głównej sali weselnej, bo nawet na kibelek nie ma szans
I nawet jeśli z wybiciem dwudziestej trzeba się pożegnać i wrócić do domu, bo babcia daje do zrozumienia, że ma dość starszaka (a trzeba zachować rezerwy babcinej cierpliwości, by pójść w końcu na "Bogów":P)

PS. Poprosiłam męża o uwiecznienie mojej fryzury - bo sama byłam jej ciekawa, a u fryzjerki nie było dobrze widać. Oto ona:



Czy Wam też kojarzy się ona TAK?



5 komentarzy:

  1. Piękna fryzura. :) Fajnie tak wyjść z domu, nawet jak są pewne ograniczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Bardzo już potrzebowałam takiej odmiany:)

      Usuń
  2. Bardziej z klimatem warkocza w końcowej scenie z Pana Tadeusza. ;)
    Oj mi brakuje wyjść z mężem, choćby do restauracji. Na ostatnim weselu byłam w ciąży i bardzo miło je wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :D
    Ja włosy mam tylko do lędźwi, a i to cienizna, nie dałoby się z nich takiego cuda zrobić.
    Mnie też strasznie brakuje wyjść we dwoje. Jutro uda nam się jeszcze wyskoczyć do kina i to będzie pewnie tyle na najbliższe miesiące:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam takie fryzury:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...