niedziela, 7 września 2014

O stosunkach damsko-męskich (i nie tylko)


Mąż bawi się z Juliankiem w samolot.

A: Tatusiu! Nie upuść Julianka, bo on jest bajdzo delikatny. I spleśniały...

Co poeta miał na myśli? Kto ma pomysł?

***

Chwila prywatności - wchodzę do łazienki i już mam klapnąć na sedes, kiedy drzwi się otwierają i z krzykiem wpada mój pierworodny.

A:Nieee! Mamo, nie siadaj na pjofesoze!!!
M: ???
A (zaglądając do muszli): Pjofesoze Gąbka! Jesteś tam?*




***

Andrzejek przejawia ostatnio wielkie zainteresowanie różnicami pomiędzy płciami. Ja nie robię z tego problemu, mąż jest nieco zakłopotany, kiedy setny raz musi tłumaczyć, kto co ma, a czego nie ma. Jędruś doskonale to wyczuwa i takie pytania najczęściej zadaje właśnie tacie. Albo - najpierw tacie, a potem mamie przy tacie.
Przykład z dziś. Zrobił mi się potężny zastój w piersi, a Julian nie miał już ochoty na dalszą współpracę. Jędruś też nie miał, więc zmontowałam laktator.

A: Co to jest?
M: Laktator. Tym się odciąga mleko z piersi.
A: Odciągnies mi?
M: Nie, synku. Ty jesteś chłopcem i nie masz piersi. Odciągnę sobie.
A: A tatuś ma piersi?
M: Nie, tatuś jest mężczyzną i nie ma piersi.
A: Aha, tatuś ma za to siujka (mąż przybiera odcień pośredni między amarantowym a burgundem). I ja tez mam siujka. I Julek ma siujka. A babcia ma piejsi?
M: Tak, ma.
A: A tatuś powiedział, ze nie ma**.

***

Klęczę, a może raczej kucam, na macie edukacyjnej i łaskoczę Julka. Jędruś podbiega i daje mi klapsa w tyłek.

M: ???
A: Ja cię tylko tak piescotliwie klepię.




* Ktoś tu chyba zanadto naoglądał się Smoka Wawelskiego...
** Tak naprawdę to tatuś powiedział, że babcia ma piersi, ale nie ma w nich mleka.

4 komentarze:

  1. Jejciu jak on ładnie już pełnymi zdaniami nawija . My czekamy . Na razie jesteśmy na etapie prostych słów, których z każdym dniem przybywa .
    P.S Dialog o piersiach babcinych zarabisty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze widzieć, że Smok Wawelski, Bartolini i prof. Gąbka nie odeszli w zapomnienie. A jakie ma nastawienie do szpiega z Krainy Deszczowców? Karramba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz chlopakow !!! Mysle, ze Jedrus widzial jakas reklame sera plesniowego o delikatnym smaku:) Marzena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...