wtorek, 9 września 2014

Deja vu - vol.2

Ponieważ Julo powyrastał ze wszystkich bluz i kurteczek, które podczas swojej pierwszej jesieni nosił Andrzejek, postanowiłam wybrać się do ulubionego lumpa, by coś mu kupić - tak na już, bo potem mógłby wskoczyć w te, które Jędruś nosił wiosną, mając około roku.

Wyszłam więc rano z domu i - jak przystało na moje "szczęście" - skręciłam nogę w kostce. Uraz na szczęście okazał się niegroźny, ale na tyle bolesny, że wyprawę sobie darowałam - i daruję sobie przez najbliższe kilka dni, bo noga jednak wciąż trochę boli.

Tymczasem robi się coraz chłodniej i na wieczorny spacer już żywcem nie miałam w co ubrać Julasa.
A pojutrze kontrola u pediatry - coś muszę na bodziaka narzucić.

I wtedy mi się przypomniało, jak nakrzyczałam na mamę, że na chrzciny przywiozła nam - oprócz "proszonego" rozmiaru 68 również wielkie pudło ubranek w rozmiarach 74-80, czyli właśnie te przejściowe okołoroczkowe. Gdzie my to będziemy trzymać?

Tymczasem okazało się, że muszę mamie zwrócić honor, bo wracając z wakacji mieliśmy auto wypełnione tak szczelnie, że nawet szpilka by się nie zmieściła, a właśnie to pudło okazało się teraz ostatnią deską ratunku.

Kiedy je otwierałam, nie sądziłam, że znajdę tam coś "na już". Tymczasem znalazłam i to całkiem sporo. Wigilijny sweterek, który na Julka pewnie już za miesiąc będzie przykrótki, body, w którym Jędruś pierwszy raz stanął na nóżki - i pozostałe sztuki z tego wielopaku, no i mojego faworyta:


Kupiła go dla Jędrusia moja teściowa - w moim dawnym ulubionym lumpie, który niestety już nie istnieje. Na początku wydał mi się brzydki, ale zmieniłam zdanie, kiedy zobaczyłam go na moim małym przystojniaku. Jędruś nosił go przez całą wiosnę - jako kurtkę albo ocieplenie pod wiatrówkę. Spisywał się rewelacyjnie. Wyjmując go wczoraj z pudła myślałam, że będzie Julek w nim utonie.
A tymczasem...



Nie ma tragedii. Jest trochę za duży, ale i tak nieźle jak na niespełna pięciomiesięczniaka w rozmiarze  80;p
A tu dla porównania pasiak na pierworodnym:




10 komentarzy:

  1. No i super że dziecko jednak uratowane przed chłodem ;) Ponadczasowy sweterek daje radę .. :)
    My na szczescie mamy wielki zapas ciuszkow na kolejny przyszly rok więc martwic sie nie muszę . Jedyne co nas czeka to zakup kurteczki na zime .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki mamie i teściowej mam już zapasy włącznie z rozmiarem 122;p
      Ale część już wymieniłam na inne, bo raz, że mam inny gust, a dwa, że sporo było po prostu niepraktycznych (np. pajace do spania w rozm. 104 był też bodziak z angloęzycznym napisem: "księżniczka tatusia";p )

      Usuń
  2. No widzisz, mama wiedziała co Ci dać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i fajnie się ułożyło. My też szukamy kurteczki na chłody, ale wszędzie są różowe. Lubię wszystkie kolory, moja mała nosi i różowe, ale nie rozumiem, czemu wśród tylu barw producenci robią dla dziewczynek same róże, to jest już nie do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukałabym w dziale dla chłopców albo w SH:)
      Też drażnią mnie dziewczynki od stóp do głów w różu.

      Usuń
  4. Ja jak wypatrze w sh cos fajnego to niepatrze na rozmiar tylko kupuje (oczywiscie nie mówie o mniejszych niz trzeba rozmiarach) a dzieki temu nigdy nie musze kupowac ubranek od a do z :) Z tym ze Ala po Wojtku ma ostatnia partie ciuchow kolejne synek zuzyl do zera :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie szaleć.
      Jędruś ma garderobę dwojakiego rodzaju - małą kupkę rzeczy "do elegancji" i resztę, z którą może robić co chce. Te eleganckie są w nienagannym stanie, te "byle jakie", o ile nie mają trwałych plam, na razie z powodzeniem oblatują również Julka. A na tapecie rozmiar 74, w którym Jędruś uczył się chodzić:)

      Usuń
  5. Super ja kupuje w sh na roxne rizmiary dzieki temu nigdy nie musze kupowac ubran od a do z :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie mało kupuję. A dla Julka to już w ogóle. Ale ja i tak mam już całe stosy dziecięcych ubranek od babć:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...