piątek, 15 sierpnia 2014

Niesmak

Miałam dziś zrobić sobie odwyk od neta, ale się wkurzyłam.
 
15 sierpnia, taka ważna rocznica, a  zaraz przed okolicznościowym programem TV puściła takie g...




Ja rozumiem, że "Marsz I Kadrowej" nie jest żadnym patetycznym hymnem, alejakiś szacunek tattym żołnierzom się należy, ot co. Co następnym razem przerobią na reklamę piwa i parówek w promocyjnym opakowaniu?

Że nie wspomnę już o wartości przemówienia Pana Prezydenta Komorowskiego, który w gładkich niczym wypracowanie wzorowego ucznia podstawówki słowach usiłował wmówić nam, że lizanie czterech liter Stanom i szafowanie zdrowiem i życiem naszych najlepszych żołnierzy na nie naszych wojnach to zwiększanie bezpieczeństwa międzynarodowego Polski. A kto ma jej bronić w razie zagrożenia, skoro nasze jednostki są w Iraku, Afganistanie i licho wie, gdzie jeszcze... Ale Obama pochwali, dłoń uściśnie i powie, że Polska waźny sojuśnik Amełyki.
Płakać się chce...

4 komentarze:

  1. ta reklama to jest od dawna w tv ;)

    natomiast co do Polak-Amerykanin dwa bratanki o_O lepiej, żeby nie mówiła co myślę, bo szkoda się denerwować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie TV nie mam wcale, a i u rodziców - odkąd mam dwójkę dzieci - sporadycznie cokolwiek oglądam, więc tę reklamę zobaczyłam pierwszy raz. I to tak niefortunnie - 15 sierpnia tuż przed relacją z defilady z okazji rocznicy Cudu nad Wisłą:/

      Usuń
  2. Nie sposób się nie zdenerwować.
    Ja mam nadzieję, że nie będziemy brać udziału w nieswojej wojnie. Przykre jest to, co spotyka Ukrainę, ale nie jest to dla mnie powód, aby wysyłać mojego kochanego męża, aby walczył w razie mobilizacji. Niestety, choc nie jest wojskowym, ma stopień wojskowy kaprala, bo jeszcze w czasie studiów odbył służbę wojskową jako ochotnik. Byliśmy na defiladzie i słuchaliśmy Komory i nie wiem, czy źle usłyszałam, czy źle zrozumiałam, ale padło gdzieś sformułowanie w style, że musimy być gotowi do pomocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Ale dobrze słyszałaś - nasi cudowni rządzący i tak zrobią wszystko, co zachód im każe:(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...