wtorek, 19 sierpnia 2014

Matka zaszalała

Źródło: allegro.pl
Wyszłam dzisiaj z domu.
Moim cichym zamiarem było kupienie sobie "Regenerum" do paznokci, bo już od dawna się na nie napalałam, a moja poprzednia odżywka właśnie się skończyła. Dobry pretekst:)

No więc wyszłam, a po godzinie wróciłam z - szaleństwo!* - "Regenerum", nową gumką do włosów, a nawet lakierem do paznokci Miss Sporty.
A ponadto z dwoma megapaczkami pampów, pudełkiem kaszki z czekoladą Babydream, kolejnym gryzakiem, żelem na ząbkowanie, silikonową szczoteczką na palec, podkładką pod sedes, czterema parami skarpetek dla Julka i kilogramem ulubionych śliwek Andrzejka.

W złotych polskich - 30, 25 : 147,90 dla dzieci.

Na dodatek musiałam wziąć ze sobą Juliana, bo wszyscy się rozpłynęli i zostawić nie było z kim.
I w czasie całej tej tułaczki dwa razy karmiłam go piersią;p








*jak na mnie

4 komentarze:

  1. Szaleństwo zakupowe widzę heh :D
    Oczami wyobraźni widzę Cię z tymi siatami i Młodym przy piersi .. prawdziwa ''Matka Polka'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą ławkę zajęliśmy;p
      Tak się kończy mamina wyprawa po odżywkę do paznokci;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...