czwartek, 7 sierpnia 2014

Jedo Fyn - opinie poproszę;p

Fajny?

Źródło: wozki.com, "mój" ma podwozie nr1 i tapicerkę z dodatkiem zieleni

Pytam, bo szukam czegoś jako zapasowy wózek "do dziadków" (bo w tym, który tu mamy, dobre są chyba tylko koła) i właśnie znalazłam ten model za trzy stówy. Podobno trzyletni, jeżdżony dwa lata. Pech, że na drugim końcu Polski. Czekam na odpowiedź, czy sprzedawca zgodzi się wysłać kurierem, jeśli nie, to zrezygnuję, bo nad morze po wózek się raczej nie pofatyguję.
Przepatrzyłam strony producenta, podoba mi się, że ma dużą gondolę (wszak mój Julian nie ułomek;p) i skrętne przednie koła. Spacerówka też wygląda nieźle.

Znacie ten model?
Czy trzyletni Fyn ma szanse być w przyzwoitym stanie?
W Krakowie mam Tako JumperX w podobnym wieku (model 2010) i poza zadrapaniami i odrobiną rdzy przy hamulcu wszystko jest w porządku, a nawet i te defekty nie zmniejszają komfortu użytkowania - super wóz, nawet piach i śnieg mu niestraszne.

Kusi mnie ten Fyn. Uśmiecham się więc szeroko o opinię:)

10 komentarzy:

  1. Gdybym miała samochód chętnie bym Ci go przywiozła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Dzięki za dobre chęci - a oferta akurat z Twojego miejsca zamieszkania;p

      Usuń
  2. Rewelacyjny. Używamy co prawda dopiero 5 m-cy, ale nie wyobrażam sobie mieć innego wózka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Ja co prawda u siebie mam wózek, z którego jestem bardzo zadowolona, ale u moich rodziców też chcemy mieć coś porządnego.

      Usuń
  3. Ja nie znam ale jestem kobieta i mogę napisać, że ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten, na który poluję, ma trochę inną tapicerkę niż na obrazku, ale też stonowaną, więc może być:)

      Usuń
  4. Najpopularniejszy wózek wśród koleżanek - każda zachwycona :) dzieci też nie narzekają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki.
      Kupiłam go, we wtorek-srodę powinnam go mieć:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...