środa, 2 lipca 2014

Problem z moim blogiem

Źródło: thesunrise.pl
W komentarzu pod wczorajszym postem Mooonik zgłosiła problem: od jakiegoś czasu mój blog zamula jej przeglądarkę.
O ile dobrze zrozumiałam, nic oprócz niego nie daje się otworzyć (np. na innej karcie przeglądarki), komp wiesza się na amen i trzeba uruchamiać menedżera zadań.

Sprawdziłam: u mnie w zasadzie wszystko gra - firefox i opera dają radę, chrome ma niewielkie przestoje, ale najwyżej kilkusekundowe. U męża na explorerze też wsio działa jak trzeba.

I tu moje pytanie do Was: czy Wy też macie taki kłopot?
A jeśli tak, to od kiedy mniej więcej?
Jaki może być tego powód?
I co powinnam w nim pozmieniać, żeby mój blog przestał zamulać wasze komputery?

14 komentarzy:

  1. w zasadzie wszystko napisałaś dodam, że menadżer też się czasami nie daje włączyć, zostaje reset guzikiem :/
    i największy problem jest przy postach ze zdjęciami, mogę pomarzyć, żeby coś obejrzeć.
    Może ktoś wpadnie na jakiś pomysł....

    OdpowiedzUsuń
  2. Koleżanka napisała pod poprzednim postem, że jej się "wykrzacza flashplejer czy jeszcze jakaś inna wtyczka" - rozumiem, że pojawia sie taki komunikat? Czy to jest może pod Mozillą? Czy to dotyczy tylko tego jednego bloga? Jakiego masz antywirusa i czy skanowałaś wszystkie dyski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja czy koleżanka? Ja korzystam przeważnie z ff, czasem z opery, mam Avast. Przeskanuję dziś komputer. Dzięki:)

      Usuń
    2. Nie Olu, nie Ty:) Problem jest raczej w komputerze Mooonik. Dodam, że jak dla mnie to wygląda na problem z Flash Playerem i/lub Javą - trzeba by odinstalować i zainstalowac na nowo. Lub zaktualizować wersje. Jeśli to nie pomoże dajcie znać. Pamiętaj też o Windows Installer, żeby nie był odłączony (przy założeniu, że pracujesz na Windowsie).

      Usuń
    3. No i pamiętajcie, żeby od czasu do czasu czyścic pamięć podręczną kompa - też usprawnia działanie.

      Usuń
  3. Dodam, że jak dla mnie to wygląda na problem z Flash Playerem i/lub Javą - trzeba by odinstalować i zainstalowac na nowo. Lub zaktualizować wersje. Jeśli to nie pomoże dajcie znać. Pamiętaj też o Windows Installer, żeby nie był odłączony (przy założeniu, że pracujesz na Windowsie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, ile wskazówek!
      właśnie tak - albo pojawia się komunikat że flashplayer coś tam coś, albo, ze jakiś skrypt(tu pojawia się jakiś ciąg znaków) przestał działać i mam do wyboru albo 'przerwij', albo 'kontynuuj działanie', a dodam, że ani jedno ani drugie nie pomaga.
      I tak - pod mozillą to się dzieje. Na IE nie sprawdzałam, ale też nie używam wcale.
      I tak tylko na tym jednym blogu się tak dzieje.

      Fakt, ze ten mój lapek dawno nie był czyszczony, ani skanowany..



      Usuń
  4. Widzicie, jaki ze mnie spec;P Ciemna blondynka - i wszystko jasne.
    Wielkie dzięki, Anonimie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękujecie, jak zadziała:) Uściski od drugiej Blondynki:)

      Usuń
  5. U mnie wszystko śmiga, problemu żadnego u siebie nie widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie chyba też ok. Mi ogólnie blogspot często szwankuje, tj. wolno się otwiera lub wyskakuje błąd, gdy chcę coś zapisać, ale z Twoim blogiem jest wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...