poniedziałek, 28 lipca 2014

Co cieszy matkę w weekend

Z dzisiaj...

 1. Niewiniątko, czyli spojrzenie z cyklu: "Mamo, pochwal mnie"
Fakt, pozbierał swoje puzzle, ale przy okazji wybebeszył moją szafkę, rozniósł po pokoju spakowaną już na wakacje torbę z ciuchami Julka, a na koniec przytargał wszystkie ścierki z kuchni, bo były mu potrzebne do umycia nocnika.


2. Mistrz ciętej riposty

A: To dziś idziemy do piaskownicy bez wywjotki?
M: Ano bez.
A: Bez to są takie kwiatki.

3. Zabawne widoki, czyli jak namówić dziecko do powrotu ze spaceru. Potrzebne będą:

  • Dobra pogoda
  • Udany spacer
  • Dziecko w fazie buntu dwulatka: sztuk 1
  • Tatuś: sztuk 1

4. Coraz bardziej obrotny Julian :)








5 komentarzy:

  1. Olu, nie pierwszy raz jestem zadziwiona tym, jak inteligentnie odpowiada Wam Andrzejek. Jest chyba niezwykle madry, tak pieknie mowi w wieku 2 lat, wow !! Gratulacje. Pozdrawiam, Marzena

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Piekielnie inteligentny, niesamowicie pyskaty i coraz bardziej przemądrzały - skóra zdarta z tatusia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój Julian obraca się, jak moja Karinka:) Mogłabym tak patrzeć na niągodzinami. To taki cudowny widok:) Gratuluję, że Andrzejek tak ślicznie mówi. Mój Tomutek jeszcze nic, choć czasami mam wrażenie, że już ruszy do przodu i jeszcze tydzień i zacznie mówić. No cóż muszę być cierpliwa:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, choć nie wiem, ile tak naprawdę jest naszej zasługi w andrzejkowym gadaniu. Im dalej "w las" tym - mam wrażenie - mniej. A Tomuś się rozgada, pewnie zacznie od razu z grubej rury zdaniami:)
    Co do Julka - też uwielbiam patrzeć, co wyczynia:) A teraz mam powtórkę z rozwoju niemowlaka, tylko w nieco zwolnionym tempie - dłużej się nim nacieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha padłam z bzu :D
    a z placu zabaw też tak wracaliśmy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...