poniedziałek, 21 lipca 2014

Andrzejek i Youtube - lista przebojów

Jak spacyfikować dziecko?
Prosto - posadzić przed telewizorem. A że my telewizora nie mamy, rolę tę pełni laptop i internetem i Youtube.

Przyznam, że z początku nie chciałam puszczać Andrzejkowi filmików, żeby go nie rozpuścić;p
Potem jednak postanowiłam pokazać mu teledyski Fasolek - te piosenki i tak już znał, bo od dawna mu je śpiewałam.

Staram się jednak, żeby tej internetowej telewizji nie było więcej niż 10-15 minut dziennie, a i to zwykle w porcjach jednofilmikowych. Teraz ma już swoje ulubione. Oto obecna lista przebojów

Miejsce 10:
Lulek TV "Pieski małe dwa"
Yeah, ręka w górę, kto nigdy nie fałszował "Sibą sibą la la la la la..."



Miejsce 9:
"Rada Puchaczy"
Koniecznie w tej wersji. Tu są najpiękniejsze sowy. Choć, dowiedziawszy się o tym od tatusia, Jędrula za każdym razem wytyka autorowi kompilacji, że powtykał również zdjęcia innych gatunków sów.



Miejsce 8:
Lube "Koń"
Rośnie kolejny fan ruskich rzewności. Ja też uwielbiam tę piosenkę, ale odkrył ją dla nas mój mąż.




Miejsce 7:
Fasolki "Szczotka, pasta..."
Pozycja obowiązkowa przy czyszczeniu zębów... pluszowemu Kłapouchemu;p



Miejsce 6:
Fasolki "Każdy ma jakiegoś bzika"
Czyli "Mamusiu, puść mi piosenkę o zwiezątkach"



Miejsce 5:
"Wirtuoz harmonijki" - Andrzej D. we własnej osobie
Odrobina zdrowego narcyzmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła;p



Miejsce 4:
Andrzej D. sprząta
Nadal kocha odkurzać - i z jakiegoś powodu - oglądać jak sam kiedyś odkurzał;p



Miejsce 3:
Kompilacja pieśni patriotycznych
czyli "Pójdę do dziewcyyyny, pójdę do jedyyynej cośtam cośtam"



Miejsce 2:
Edmund Fetting "Deszcze niespokojne"
Chyba każdy chłopiec prędzej czy później choruje na "Czterech pancernych". Mój pierworodny właśnie wszedł w ten etap rozwoju;p



Miejsce 1:
Defilada 1000-lecia Państwa Polskiego
Odkrycie Jędrusia - znalazł miniaturkę w pasku bocznym przy okazji oglądania "Czterech pancernych", kazał sobie wyświetlić i przepadł. Od tej pory tylko "Mamaaa! Puść mi defilaaady!!!"
I zdziwko, że mama nie podziela synowskiego zachwytu...




A Wasze pociechy mogą nam coś polecić?

2 komentarze:

  1. U nas hitem sa "jestesmy jagodki" "jedzie pociag" "my jestesmy krasnoludki" "kaczuszki" "dziadek fajna farme mial" a procz tego wszystkie piosenki disco polo

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! nieustannie zaskakuje mnie Wasz repertuar muzyczny :D
    ja włączam rmf baby, ale rzadko, bo Isia nie przepada za piosenkami więc nie podpowiem nic ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...