piątek, 13 czerwca 2014

Weszło żółteczko?

Źródło: niam.pl
Jupiii!

Nie chwaliłam się wcześniej, ale w poniedziałek Jędrula dostał od babci ciasto. Dużo ciasta.
I całe zjadł.

I nie byłoby w tym absolutnie nic niezwykłego, przecież dwulatki jadają czasem domowe ciasto, gdyby nie fakt, że jędrusiowa babcia dodała do niego żółtko. Z JAJKA!

No więc zjadł Jędruś na spółkę z tatą chyba z pół blachy ciasta z truskawkami.
Czekałam w napięciu, a tu tylko we wtorek lekkie rozwolnienie i tyle.  Ale równie dobrze mogło być przywleczone z piaskownicy.
W każdym razie zero zaostrzenia skórnego:D

Radocha na całego - trzeba iść za ciosem.
Do niedzielnego ciasta spróbuję dodać DWA żółtka. O!

8 komentarzy:

  1. Ojej, no to masz stracha przed jajkami czytam. U mnie obeszło się bez jakiś problemów i Tomek przyjmował wszystko i na nic nie był uczulony. Na moje szczęście, a jaka teraz uwielbia tak samo, jak mięsko:))))) Gorąco pozdrawiam:
    )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mam stracha, już nieraz problemy powodowało:( Żeby choć żółtko udało się wprowadzić - już będę zadowolona, bo ono jest wartościowsze.
      A Tobie zazdroszczę, że nie musisz tak kombinować.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. No to gratki, już z górki :-)
    Ola, nie bij, nie krzycz, powiedz mi fachowo: femibion pół roku przeterminowany lepiej wyrzucić, czy nic mu nie dolega? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z górki.

      Co do femibionu, raczej bym nie zażywała, może nie będzie tam nic bardzo szkodliwego, ale może np. uczulić. No i olej w kapsułkach może już być podjełczały, nawet blistry nie zawsze są stuprocentowo szczelne.

      Usuń
    2. To jest ta wersja bez oleju, ale chyba kupię nowy. Średnio wierzę w te syntetyczne witaminy i czy wszystkich potrzebuję, ale dla świętego spokoju...

      Usuń
    3. Ja zażywałam i zażywam, bo w ciąży totalnie odpychały owoce i warzywa, a teraz znów jestem na diecie prawie-beznabiałowej:(
      Ale brałam dwa razy tańszy polski odpowiednik Femibionu.

      Usuń
    4. A jak się nazywa? :-)

      Usuń
    5. Vita-miner Prenatal. Ja mam wersję z DHA

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...