wtorek, 17 czerwca 2014

Klawiatura Andrzejka

Dziś wieczorem odkryłam w końcu powód, dlaczego Jędruś tak ostatnio nie lubił szorowania zębów i zaciskał szczęki na szczoteczce, kiedy tylko chciałam nią wymyć głębsze partie paszczy.
Andrzejku kochany, pora znaleźć sobie nowe wytłumaczenie humorów i ekscesów:P

Po dwóch latach, dwóch miesiącach, dwóch tygodniach i sześciu dniach od pojawienia się naszego małego łobuza pora bowiem uroczyście ogłosić


KONIEC ZĄBKOWANIA


Tak - mamy komplet:D
Wczoraj jeszcze wielkie bąble z krwiakami, dziś są niemal w pełni wyrżnięte piątki.
Wszystkie cztery.

A ja tak sobie właśnie pomyślałam - jak ten czas leci... tak niedawno czekałam, aż pojawi się pierwszy ząbek. Jakby to było wczoraj. Dziś czekam na pierwszą szczerbę, a jutro będę liczyć zęby stałe...

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Według mnie i tak najgorsze jest wychodzenie mleczaków, potem dziąsła są może zahartowane (?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyrzynania własnych zębów stałych nie pamiętam wcale. No, może poza ósemką, która zepsuła mi podróż poślubną;p

      Usuń
  2. Gratulacje :) Jak stałe wychodzą to nie boli (wiem, bo to przerabiam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja też nie pamiętam, żebym narzekała na stałe.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ciekawe, na co teraz będę zwalać humory Andrzejka;p

      Usuń
  4. Ooo nieźle. U Isi brakuje jeszcze obu z lewej strony, ale jej wychodzą bardzo długo, najpierw czubek, bok, drugi bok, drugi czubek i na koniec środek. Przy czwórkach trwało to koło miesiąca jedna, teraz przy piątkach nawet dłużej ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Andrzejka właśnie z czwórkami było najgorzej. Od bąbli na dziąsłach do przebicia pierwszej minęło ponad pół roku. Trójki wyszły szybko i bezproblemowo za to piątki dość długo się zbierały, ale jak przyszło co do czego, to przebiły się wszystkie prawie w całości jednego dnia. Aż współczułam biedakowi, musiało mu to dać w kość.
      A Isi życzę, żeby pozostałe dwie wyszły bezboleśnie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...