poniedziałek, 23 czerwca 2014

Dzień Ojca plus roczek

Mój mąż nie obchodzi Dnia Ojca - uważa, że to sztuczne święto. Szkoda - może doceni je kiedy chłopcy zaczną przynosić laurki z przedszkola...

Z moim blogiem ruszyłam właśnie w Dzień Ojca. Czyli w takie fajne święto będą wypadać nasze rocznice - a dziś jest pierwsza z nich. Nie będzie statystyk, rozdań ani podsumowań, no, może jedno malutkie - okolicznościowe. Mój mąż i Tatuś Tupiących małych Stópek nie chce być tu pokazywany w całości, ale ciągle się tu przewija. A to pomaga mi karmić chłopaków, a to gdzieś nas zabiera, innym  razem myli mleko Jędrusia lub opiekuje się nim w szpitalu. Podziękowanie się więc należy, choćby takie skromne:














 Dziękujemy, Tato:D

A wszystkim tatusiom życzę pociechy z dzieciaków i mnóstwa siły potrzebnej do ich wychowywania. 
Żebyście byli właśnie Tatusiami, a nie tylko ojcami. 
I żebyście codziennie, a nie tylko 23 czerwca zbierali te jak najbardziej zasłużone wyrazy miłości i wdzięczności od Waszych dzieci:)

6 komentarzy:

  1. Mój mąż nie ma nic przeciwko temu, że jest na blogu na zdjęciach i dobrze. Nasi bliscy, którzy daleko mieszkają, mogą nas obserwować i czytać, co się u nas dzieje. A na dzień taty przygotowałam dla synka niespodziankę, którą wręczył tacie. Było duże zaskoczenie i radość:) Kiedyś Twój mąż na pewno to doceni:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie:) Nie pomyślałam o tym, ale za rok się poprawię;p

      Usuń
  2. czytam bloga od poczatku lubie bardzo tu zagladac:) sto lat!!!!:) a tak z innej beczki jakie ksiazeczki ma Jedrus w swojej biblioteczce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi:)

      A co do książeczek - mamy raczej klasykę - małe tekturowe książeczki z Brzechwą, Tuwima, bajki Ezopa, "Pałac Bajek", "Legendy polskie" i Biblię w obrazkach:) Większość tych modnych nowości do mnie nie przemawia;p

      Usuń
    2. Poza tym jeszcze trochę książek przyrodniczych i, z racji mojego zawodu, zielników - te też Jędruś lubi oglądać:)

      Usuń
    3. i u nas na razie klasyka ale dzis jedna nowosc wpadla od tatusia na przeprosiny ze nie zdarzyl zlapac malego i buzka otarta :( dostal Pana Pierdziołke na poczatku niezbyt mi sie spodobala ale teraz jestem zadowolona przypomnialy mi sie rymowanki z dziecinstwa i Mati z nimi bedzie dorastal:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...