niedziela, 1 czerwca 2014

Dwadzieścia (parę) lat młodsza

Przed chwilą dostałam życzenia: "Wszystkiego najlepszego w dniu twojego święta".
Ich autorką była... moja mama.
Na chwilę stateczna matka dzieciom znów stała się małą dziewczynką, która tytułem zakładu z koleżankami z podwórka zjadła żywą dżdżownicę, a na dzień przed pierwszą komunią uciekała przed stróżem na terenie "Naftomontażu".
I tego cudownego uczucia podróży w czasie życzę z okazji Dnia dziecka wszystkim rodzicom, dziadkom, a nawet pradziadkom:)









6 komentarzy:

  1. Cudownie chociaż na chwilę stać się dzieckiem :) Moja mama zawsze o nas pamięta. Od zawsze z okazji naszego święta rozpieszcza nas słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dla naszych rodziców zawsze jesteśmy dziećmi :) Moi rodzice też zawsze o Nas pamiętają - mimo, że stare byki już z nas ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla mnie moi synkowie też zawsze będą dziećmi

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...