wtorek, 10 czerwca 2014

Mój nowy-stary blog:)

Długo zwlekałam, ale gdy zaglądałam co chwilę do Marleny i patrzyłam na piękny nowy nagłówek jej bloga, było mi troszkę wstyd, że u mnie Julek jest trochę dyskryminowany.

No więc specjalnie dla niego matka-komputerowa analfabetka postanowiła ten stan rzeczy zmienić - i wyszło, co wyszło. Nie do końca jestem zadowolona, ale i nie aż tak zdesperowana, by płacić profesjonalistom za nowy szablon;p
Jeśli więc coś Was w mojej szacie graficznej denerwuje albo macie dla mnie rady, co jeszcze można ulepszyć, będę wdzięczna. Pod warunkiem, że wyjaśnicie mi także (jak blondynce) jak to zrobić;p

A tymczasem zostawiam Was z Pierwszą Sesją Braci D. - pierwotnie co prawda miał być sam Julian i jego brzuszkowe ćwiczenia, ale w pewnym momencie do kadru wtrynił mi się starszak, więc dalej pstrykałam już obu. I choć talent fotograficzny u mnie żaden, a sprzęt nie najlepszy, efekt rozczulił mnie na tyle, że posłużył za nowy  nagłówek:)








14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super! I nagłówek też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Chciałam, żeby było trochę spokojniej

      Usuń
  3. A dla mnie troche nie bardzo- ja bym nie umieściła tak nagich zdjęć moich dzieci w internecie. Nigdy nie wiadomo . I nie mówię tego wcale ze złośliwości a troski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę nad tym zastanawiałam, ale doszłam do wniosku, że na tych zdjęciach chłopcy mają pieluszki i nie widać przecież nic więcej niż na takich np. z plaży czy z basenu, od których wszędzie aż się roi. Nie dajmy się zwariować, swoje zdjęcie w bikini też tu pokazałam, choć może należałoby już przerzucić się na stroje jednoczęściowe. Ba, kto pogrzebie, ten nawet zdjęcie mojej bielizny znajdzie;P

      Usuń
  4. Kochana ja nagłówek tez zrobiłam nie tak dawno jak Mańka była już spora więc jesteś szybsza.
    Mnie się podoba.Też mnie rozczulily te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...