czwartek, 26 czerwca 2014

Cwaniak:)

Z tego tygodnia...

A: Ja chcę iść do babci do mieskanka. Zapakuj mi mamusiu kosiajkę, i kisonego ogójka, i ksiązeckę o wesołym tjaktojku, i hejbatkę z miodem, i nocnik, i naklejki* i świezą pieluchę z zyjafą i słonikiem, któjy chlapie na zyjafę wodą z tjąby**, to pójdę.***


***

A: Mamusiu, jestem głodny, coś bym zjadł.
M: Dobrze, Andrzejku, zaraz zagrzejemy mięsko i kaszę.
A: Nieee, ja na ciastka jestem głodny tylko.


***

A: Tatusiu, ja cię baaajdzo kocham.
T: Ja też cię bardzo kocham, synku.
A: A mama tez mnie kocha?
T: Tak, Andrzejku, mama też cię kocha.
A: A Julianek? Julianek mnie kochaaa?
T: Oczywiście, że Cię kocha, Andrzejku.
A: Hi hi, ale fajnie:D



*jedna zgłoszona i zrealizowana do nocnika potrzeba=jedna naklejka nalepiona na nocnik.
**Babydream 5. Każda ma nadrukowany kolorowy paseczek z żyrafą i jakimś innym zwierzątkiem.
***Babcia mieszka w tej samej klatce piętro wyżej




8 komentarzy:

  1. heheh fajne są takie rozmowy :D uwielbiam dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :) na ciastka jestem głodny :) tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej konkretny:)
      Ale wypracowaliśmy kompromis - poczekaliśmy czas jakiś i mały był już tak głodny, że zjadł i drugie danie, i ciastka:)

      Usuń
  3. no pewnie, że fajnie jak tyle osób kocha Andrzejka ;)

    system naklejkowy daje radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje. Nie obywamy się jeszcze bez pieluch, ale ograniczyliśmy zużycie do 2-3 dziennie. Na wakacjach u dziadków spróbuję puszczać go do ogrodu w majteczkach.

      Usuń
  4. Boski jest.
    Tak się śmieje z tego bycia głodnym na ciastka, że ledwo litery na klawiaturze dostrzegam:))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...