środa, 7 maja 2014

Żeby matka w samozachwyt nie wpadła...




Zapisuję w kronice:

3 tygodnie i 2 dni po porodzie zapięłam się w dżinsach sprzed ciąży.
Co ja mówię - sprzed obu ciąż.
:D 
Jupiii!




A żeby matka w samozachwyt nie wpadła, to trzeba ją do pionu postawić, a co...
I tak karmiąc piersią Julka zauważyłam, że mój pierworodny, zwykle żwawy i rozkrzyczany, położył się na podłodze, na gołych panelach, i zasnął. Nie spodobało mi się to na tyle, że kazałam mężowi zmierzyć młodemu temperaturę i co? I ponad 38 stopni... Żadnych innych objawów nie było, więc młode pospało ile chciało (jakieś pół godziny), dostało paracetamol i wydobrzało na tyle, że do wieczora łobuzowało jak zwykle i zasnęło bez leków. Czyżby piątki?

Jakby tego było mało, to i matkę jakieś wirusisko dopadło i całe popołudnie kursowała między kanapą, na której karmi Juliana, a toaletą.
Probiotyki, smecta, espumisan, hektolitry wody i herbaty i już lepiej, ale humor zepsuty skutecznie.

Teraz tylko za Jędrulę trzymam kciuki, żeby jutro już nie gorączkował, a jeśli już musi, to żeby okazało się, że to tylko zęby:/


8 komentarzy:

  1. Ty chudzino! :-) ja ciągle mam 5 kg nadwagi:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie ważyłam od ponad tygodnia, a i brzuszka nadal trochę mam. Ale małymi kroczkami... ;p

      Usuń
  2. Ja nadal na plusie... a się ograniczam z jedzeniem i ćwiczę i nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, jak z wagą. W sumie nie chcę wracać do 51kg, ale przy "kolkowej" diecie leci samo. Trudniej będzie zgubić luźną skórę na brzuszku.
      Ja jeszcze nie skończyłam połogu, więc nadal ćwiczę tylko to, co mi zadali w szpitalu plus przysiady z kolkującym Julkiem na rękach przez jakieś pół godziny dziennie;p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziś było już ok, chyba jednak zęby, bo młody palcem w paszczy majstruje:)

      Usuń
  4. super :) zdrówka życzę Wam obu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) Dziś już oboje mamy się dobrze

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...