piątek, 9 maja 2014

Moje chłopaki:)

Źródło: godmother.pl
Nie wiem, czy to tylko ja tak mam, ale mylę czasem imiona moich synków, jednak tylko w jedną stronę - Julka nazywam Jędrusiem. Odwrotnie jeszcze mi się nie zdarzyło. Mylę też "ksywki" chłopaków. I tak dzisiaj:

M: A teraz mama umyje pupę małemu Misiulkowi...
A: Nie, mama.
M:???
A: Julek to Mopsik! Misiul to ja!


***

Mama karmi Julka, a Andrzejek szaleje po mieszkaniu. Tym razem, nie zważając na protesty uziemionej mamusi, przekopuje naszą szafkę z muzyką i - dorwawszy przedstawioną niżej kasetę, biegnie do mnie wołając: Mamo, mamo, zobac, kaseta Pana Jezusa!



***

To samo karmienie. Jędruś przybiega i kładzie głowę na niezajętym przez brata kawałku poduchy do karmienia.
A: Kooocham cię...
M(Głaszcząc go po głowie): Ja też cię kocham, syneczku.
A: Nie ciebie. JULIANA!

I właśnie wtedy Julek zrobił coś, na co czekałam odkąd na USG zobaczyłam go jako małą białą kropeczkę. Jednak ten najpiękniejszy Pierwszy Uśmiech Julka - zgarnął Andrzejek.





4 komentarze:

  1. Weszłam tu pierwszy raz, kilka postów przeczytałam i cóż mogę doradzić. Chodzi mi o kikut pępuszka. My męczyliśmy się prawie 3 tygodnie. Brałam osceniseptem, jak kazali w szpitali, pępuszek był miękki i nie odpadał. Aż będąc z małą na wizycie kontrolnej w przychodni lekarka mówi: żaden octenisept, tylko spirytus, bo to wcale dziecka nie boli, a wysusza i stosować przy każdym przebieraniu. Spirytus kupiliśmy, przebierałam w domu małą i ze łzami w oczach i drżacymi rękoma zaczęłam przemywać. Byłam pewna, że będzie płacz, że to boli, a wcale nie. I tak po 2 dniach kikut odpadł :) I dzś wiem, że przy następnym dziecku od razu biorę spirytus, bo faktycznie nie boli, a działa. Jeśli dziecko płacze to nie z bólu, a dlatego, że czuje zimno, sprawdziłam, bo tak samao płakała jak brałam samą wodą i tak samo spirytusem. Sprawdź. Dawniej każdy używał spirystusu i dzieciom szybko odpadały. Mojej kuzynki córka, która tylko oscteniseptu używała i 4 tygodnie się męczyły córka miała ropę w pępuszku potem, nie wiadmo czy od tego, może nie, ale przy drugim dziecku brała spirytus i po 6 dniach kikut odpadł :)

    zapisane-wspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) My właśnie przemywamy już na zmianę octeniseptem i spirytusem - wreszcie coś drgnęło, mam nadzieję, że dziś odpadnie

      Usuń
    2. A to dziwne, bo mu octenisept tylko używaliśmy i odpadł szybciutko :) Podczas pierwszej wizyty pielęgniarki po porodzie już go nie było i to samo u szwagrów córki, więc uważam, że jest godny polecenia :)
      pozdrawiam

      Usuń
    3. U nas Octenisept to podstawa. Używamy w domu, bierzemy na spacery i wyjazdy, stosowaliśmy na pępki dzieci. Andrzejkowi kikut odpadł standardowo po 2 tygodniach, ale Julka musieliśmy wspomagać spirytusem. Nie mam pojęcia od czego to zależy.
      Pozdrawiam również

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...