poniedziałek, 5 maja 2014

Hity tygodnia

Oluś, gratulacje, jak pięknie wyglądasz, ciąża ci służy! - mówi spotkana prawie 3 tygodnie po porodzie znajoma z dawnej pracy;p

***

Przy śniadaniu Andrzejek "śpiewa" własną wersję "W poniedziałek rano":
W poniedziałek rano psepiła mama siano, psepiła mama, psepił ja, psepiliśmy obydwa!*

***

Ubaw dnia - wrzucić mamie liścia laurowego do pierogów z borówkami. A potem jeszcze do herbatki laktacyjnej...
***

Nareszcie wiem, skąd u Julka trądzik niemowlęcy. To urok! A wszystko dlatego, że nie przypięłam mu do wózka czerwonej wstążeczki. Tak przynajmniej twierdziła - ze śmiertelną powagą - pewna pani spotkana na spacerze. W dodatku niewiele starsza ode mnie.
Ale wyjaśnienie niczego sobie - kolki też pozwolę sobie zwalić na karb czarów, a co;p

A przy najbliższej okazji załatwię Julkowi najlepszą ochronę przed "urokami" - taką jak miał Andrzejek eskortowany w gondoli przez samego Świętego Krzysztofa:)







9 komentarzy:

  1. He, he - co do czerwonej wstążeczki, to przy Kubie jak był mały, odwiedziła nas znajoma rodziców-kobieta pracuje jako pielęgniarka, i wręcz nakazała mi zawiązanie na łóżeczku owej wstążki. Najpierw myślałam, że ona żartuje, ale to było zupełnie na serio. Widząc, że nie jestem do tego chętna, mówi-no jak chcesz, ale ja bym nie ryzykowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd się biorą te zabobony? Przy Andrzejku się z tego śmiałam, w ciąży z Julkiem się wkurzałam, a teraz to mi już witki opadają, kiedy ktoś z czymś takim wyskakuje:/

      Usuń
  2. Ja wstążki nie zawiązywałam i teraz tak sobie myślę czy ten Piorun niedobry nie został zauroczony :) Lepiej nie ryzykuj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój młodszy taki spokojny, aniołek nie dziecko... chyba że to też urok;p
      Jutro poszukam św. Krzysztofa po starszym bracie;p

      Usuń
  3. A teraz już jest za późno na taką czerwoną wstążeczkę? Do jakiego czasu działa, może jeszcze bym skorzystała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno aż do chrztu, ale ja się tam nie znam:)

      Usuń
    2. Oj... to już dużo za późno :-( Mogłam poczekać z chrztem do 7 roku życia ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...