piątek, 16 maja 2014

Synowie o mnie dbają

Co najbardziej pomaga w powrocie do formy po porodzie?

Dziecko.
A najlepiej więcej niż jedno.
Na przykład - dwoje dzieci.

Młodsze troszczy się o matczyną dietę:
-Czekolada mleczna? Mowy nie ma. Mamy podejrzenie skazy, a i kakao to silny alergen. Jeszcze Julka wysypie...
-Schabowy? W życiu, od smażonego, na dodatek z czosnkiem Julo dostałby kolki...
et caetera, et caetera

W czasie, kiedy młodsze objada mamę, starsze dba o maminą kondycję. O, na przykład tak jak dziś:





No to mamusiu, skłon! Wyprost! Skłon! Wyprost! Skłon...

Efekt?
W ciągu dwóch tygodni* w talii -3cm, a w brzuchu -6cm.
I na jedzeniu oszczędzę.
I nie muszę kupować nowych ciuchów:)



*od ostatniego mierzenia

6 komentarzy:

  1. Tak to prawda, maluchy dbają o naszą linię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale, ale, teraz dbają w ten sposob, ale pomyśl co będzie jak dorosną - na rękach Cię będą nosić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież po to mam w domu samych facetów:)

      Usuń
  3. Szybko wrocisz do formy ja przy Matim zeszlam z 38/40 na rozm 36:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam 36, nie chcę chudnąć bardziej:/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...