niedziela, 18 maja 2014

Awaria. A psik!

A już było tak fajnie... Po wizycie u dermatologa-alergologa i zastosowaniu przepisanej maści recepturowej buzia Juleczka jest coraz ładniejsza, a i ciemieniuchy na główce coraz mniej. Na dodatek wczoraj pokazało się na chwilę słońce, a Jędruś jakby zaczął na nowo oswajać się z domową rzeczywistością po przygodzie ze szpitalem. Ale nie, za dobrze by nam było...

W czasie burzy szlag trafił modem - wczoraj mieliśmy więc przymusowy odwyk od internetu.
Akurat w dniu, kiedy naszło mnie na pieczenie ciasta i chciałam przekopać sieć w poszukiwaniu nowych bezmlecznych przepisów.

Na domiar złego po południu Julek zaczął  smarkać i kaszleć, a ja poprzednio zapomniałam zapisać w pamięci telefonu numer naszego awaryjnego pediatry.

A jutro warsztaty "Mamo to ja" - tak się na nie cieszyłam... moje pierwsze duże wychodne od ponad miesiąca:/

I licytacja paczki ciuchów dla Jędruli na alledrogo.pl mi przepadła:/

&(R#$&^#)@&!

Na szczęście dziś przyszedł spec od Neostrady. Nie wiedziałam, że pracują też w niedzielę, myślałam, że ten 24-godzinny serwis to tylko taki chwyt reklamowy;p

Po naprawie łącza wezwany pediatra stwierdził zwykłą wirusówkę i zalecił leczenie objawowe, przepisów na ciasto kilka sobie ściągnęłam - może upiekę coś kiedy chłopaki usną, ale na razie zapał nieco przygasł, licytację oczywiście przegrałam, a równie fajnych ciuchów na all w równie okazyjnej cenie nie znalazłam.
Udało mi się odstąpić wejściówkę na warsztaty innej mamie, więc przynajmniej miejsce się nie zmarnuje.

A na koniec CorazŁadniejszyJulek i PierwszeOdDawnaSukcesy Andrzejka:)




10 komentarzy:

  1. nie ma tego złego... ;) nie martw się, jutro będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy mi jak Julkowi przejdzie, resztę przeboleję;p

      Usuń
  2. MOjej mimo diety co drugi dzień. Wyskakuje coś na policzkach . Na ciemieniuszke zastosowała bepathen masc. Trzy godziny przed kąpielą nasmarowalam główkę potem uczyłam a rano śladu nie było po skorupie na głowie . Masc śmierdzi ale działa szybciej niż oliwki i wyczekiwania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Wypróbuję taki okład jeśli po kuracji tą maścią ciemieniucha "odrośnie".

      Usuń
  3. Tak dawno mnie nie było, a tu Julek już ma miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawał chłopa już. Zleciało;p

      Usuń
  4. Bywają takie dni... a na all jeśli coś mnie interesuje ustawiam snajpera. Ustalam sobie maksymalna kwotę, którą mogę wydać i nie ślęczę gorączkowo przy kompie do ostatniej minuty. Uda się albo nie. Trzy strzały w miesiącu darmowe :-) I liczą się tylko wygrane aukcje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...