czwartek, 10 kwietnia 2014

Złote myśli z ostatnich dni:)

Źródło: godmother.pl
Jędruś siedzi obok mnie na kanapie i wnikliwie mi się przypatruje.
A: Mamuniu, twoje włosy...
M: Tak, Andrzejku?
A: One są takie smutne.
M: A co zrobić, żeby się uśmiechnęły?
A: Musę je pogłaskać - i pogładził mnie po głowie:)

***

Teściowa przyszła pomóc w sprzątaniu na powitanie Juliana. Stoi na drabinie i wiesza zasłony.
A: No pięknie, babciu.
B: ???
A: Pięknie wiesas te zasłony. Ślicnie.
B: Dziękuję, Andrzejek.
A: Pjosę bajdzo, babciu.

***


Jędruś "śpiewa":

"Jak to na wojence ładnie,
Jak to na wojence ładnie, 
kiedy ułan spojzy na pawiaaana"...

***

Wyciągam rano skarpetki z szafy...
A: O, moje skajpetki!
M: Nie, Andrzejku, to moje skarpetki i zaraz włożę je na moje stopy.
A: Mama. Moooja mama
M: Tak, Jędrusiu, twoja mama:)
A(przytula się i wyciąga łapkę po bawełnianą kulkę): I moje skajpetki.

12 komentarzy:

  1. to cwaniak mały hehe :) wie, jak podejść mamę ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehehehe! A Ty nie rodzisz dzisiaj czasem?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś chyba jednak nie zdążę;p

      Usuń
    2. ee tam, do północy jeszcze chwilka :P

      Usuń
    3. I się nie udało... Sic!

      Usuń
    4. Ano, nic z tego. Ale 15 kwietnia to też fajna data. Będzie 3 dni przed moimi urodzinami:)

      Usuń
  3. Ale on rezolutny. :-) zapisuj, będzie się z czego śmiać na starość. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wcześniej będzie hak na Andrzejka - "bo powiem kolegom";p

      Usuń
  4. Niezmiennie zadziwia mnie repertuar piosenek w Waszym domu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...