poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Początki braterstwa

Nie udało mi się jeszcze sfotografować moich chłopaków razem.
Prawdę mówiąc - nawet jeszcze nie próbowałam. Na razie są to tak krótkie chwile, że nie zdążyłabym nawet włączyć aparatu, więc nie tracę czasu, by po niego biec i chłonę to, co widzę - Jędrusia wdrapującego się od zewnątrz na szufladę łóżeczka, by zajrzeć do braciszka i sięgającego łapką, by pogłaskać go po stópce.
Albo Jędrusia całującego łepetynę karmionego właśnie piersią Julianka i zachęcającego go do jedzenia z uimującą troską w dziecięcym głosiku.
Albo mojego starszaka przynoszącego młodszemu swojego ulubionego misia i objaśniającego obrazek w książeczce o krakowskim hejnale...
...i ten zachwyt w jego głosie, że "Julecek jest taki śliiicny".
I ten wielki błękit w oczach Julka szeroko otwierających się na widok Jędrusia.

Cuda moje dwa...

Bardzo bałam się tego, jak Andrzejek przyjmie młodszego brata. Czy nie będzie zazdrosny o poświęcany mu czas i uwagę.
Wiadomo, przygotowywaliśmy go na to jak umieliśmy, ale wiadomo też, że czasem to nie wystarcza.

U nas też nie obyło się bez zawirowań - już pierwszego dnia po naszym powrocie ze szpitala Jędruś urządził scenę z cyklu "obraziłem się na cały świat". Wrzask, zamykanie się w swoim pokoju, rzucanie zabawkami, odtrącanie rodziców. Wszystko na nie.

A jednak odetchnęłam z ulgą - bo obiektem zazdrości Andrzejka stał się nie Julian, a... komputer.
Teraz, kiedy Jędruś jest z nami, nie mamy prawa nawet otworzyć klap naszych laptopów. Nic to - odbijam sobie, kiedy terrorysta zasypia i pozostaje mi cieszyć się, że nie ma mi za złe, że Julek potrafi i godzinę przewisieć na mojej piersi. Ba, jeszcze go wtedy głaszcze po głowie:)

Moooje misiaki:)









10 komentarzy:

  1. Słit focia z dzióbkiem! :) Dobrze,ze na lapki się obrazil, a nie na Juliana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania. A ja bez kompa w ciągu dnia mam więcej czasu;p

      Usuń
  2. Ogromne Gratulacje!!! Julianek śliczniutki. Słodko przeczytać o zachowaniu Starszaka wobec Maluszka :) - na pewno będzie fajnym, starszym Bratem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - oby tak właśnie było:)

      Usuń
  3. Super są te relacje między rodzeństwem :)) P.S. miny Andrzejka wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to najbardziej czekałam - Andrzejek umie cudnie okazywać miłość:)

      Usuń
  4. Cudnie! Oby dalej tak zgodnie pozostało :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...