piątek, 25 kwietnia 2014

Wrrr!

Od rana wiszę dziś na telefonie, usiłując umówić Julka do endokrynologa i na USG bioderek.

Do endokrynologa terminów na ten rok w większości przychodni nie ma już wcale - i skierowania z dopiskiem "cito" mogę użyć w razie braku papieru w toalecie - niczego nie przyspieszy. W całym Krakowie zostały nam jeszcze dwie -  poradnia w szpitalu w Prokocimiu, w której w godzinach urzędowania nikt nie raczył odebrać telefonu, i "Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży" - na tym samym drugim końcu Krakowa. Tam udało mi się dodzwonić, ale powiedziano mi, że mam najpierw przyjechać bez dziecka, by dostarczyć skierowanie, a wtedy pani doktor MOŻE da nam JAKIŚ termin. Półtorej godziny w jedną stronę, bo MOŻE JAKIŚ termin uda się wyżebrać? Wrrr...

Z bioderkami jeszcze ciekawiej. Nikt nic nie wie, wszyscy odsyłają do informacji NFZ, a tam dodzwonić się po prostu nie da. Nawet położne noworodkowe w szpitalu nie umiały mi powiedzieć, gdzie w tym roku realizowany jest program badań przesiewowych. Na wszelki wypadek wzięłam więc skierowanie od pediatry i obdzwaniałam wszystko, co ma kontrakt z NFZ. I tu wnerw kolejny: najbliższe wolne terminy są w lipcu, no chyba, że płatnie:/

No i jeszcze Panie Dobra Rada i ich sto sposobów na pryszcze u noworodka...
Nie przemówi, że to tylko trądzik noworodkowy, że to od hormonów w moim mleku, że za parę tygodni przejdzie sam i nie, nie będę smarować tego spirytusem salicylowym/maścią z antybiotykiem/moim mlekiem/ichtiolem/szarym mydłem etc.

A w ogóle to wyrodną matką jestem - brać TAKIE maleństwo (11 dni) na TAKI ziąb (18stopni)...
A Julek tylko złośliwe uśmieszki przez sen posyłał;p

Chyba muszę przełożyć "odznakę" od Zielonej Shamandury ze spacerówki Andrzejka...

11 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o bioderka zapisaliśmy się tutaj - http://meddim.pl/pracownia-usg.html mamy termin na maj, badanie jest bezpłatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tu dostałam termin na 5 lipca:(

      Usuń
    2. O to widocznie mieli ostatnio sporo chętnych na to badanie, my się zapisywaliśmy ponad 2 tyg. temu.

      Usuń
  2. Nie przekładaj - prześlę Ci jeszcze jedną tylko napisz mi na maila swój adres ;-)
    A swoją drogą też czuję że jak urodzi się Syn Drugi to też będę jej często potrzebować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Widzę, że u Ciebie będzie taki sam układ jak u nas - dwóch chłopaków w dwuletnim odstępie - ja na razie sobie chwalę:)

      Usuń
    2. Dokładnie dwa lata różnicy. Ja z jednej strony baaardzo się cieszę a z drugiej jestem trochę przerażona bo starszy jest bardzo energiczny i pomysłowy i wymaga jeszcze bardzo dużo uwagi.

      Usuń
    3. No to u nas dokładnie tak samo. Andrzejek jest niesamowicie żywiołowy, a młodszy okazał się niezwykle spokojny. Średnia z nich byłaby idealna;p
      Może Twój młodszy synek też da Ci odetchnąć:)

      Usuń
  3. Tja, te dobre rady są wręcz wspaniałe i odświeżające... brr...Trochę mnie zdołowałaś, bo myślałam, że przy drugim dziecku jest tego mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakbym miała obu przy sobie, to bym się tak nie nasłuchała, ale Andrzejek poszedł szaleć z tatą, a ja zostałam na ławeczce z samym Julkiem i nie miałam na czole napisane, że jedno już podchowałam;p

      Usuń
  4. Ojej, to w Krakowie masakra jakaś z bioderkami widzę. U nas czekałam tylko miesiąc od wizyty u pediatry, która dobrze o nas zadbała pod tym względem... a ciociom Dobra Rada mówię stanowcze NIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawałoby się, że w dużym mieście jest lepsza opieka medyczne, hehe.
      Co do cioć dobra rada, ja już nauczyłam się grzecznie je spławiać, ale nie zmienia to faktu, że nadal mnie denerwują

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...