piątek, 18 kwietnia 2014

Obrazkowo: od brzuszka do maluszka:)

Udało się - znalazłam chwilę. Julian śpi, Jędruś w kąpieli, więc u mnie dziś - z okazji wypadającego na dziś terminu porodu Julka a zarazem moich 29 urodzin -  dzień wspomnień.
A z okazji dnia wspomnień - obiecana wcześniej ciąża w obrazkach:)

Miesiąc I

Wtedy jeszcze nie wiedziałam:)




Miesiąc II





Miesiąc III


USG genetyczne - teraz już wiem, że czekam na chłopczyka...

...który oficjalnie zostaje Julianem:)

12 tydzień ciąży


uzupełniamy wyprawkę po bracie...

...i garderobę mamy:)


Miesiąc IV


Domek Juliana w 16 tygodniu


wybieramy:)

Problemy z tarczycą. Diagnoza: Hashimoto



Miesiąc V


Piąty miesiąc ciąży z Julianem


a tu dla porównania - 5 miesiąc ciąży z Andrzejkiem

Miesiąc VI



Najpiękniejszy moment ciąży
Zaczynam liczyć kopniaki,

 ćwiczyć aqua-aerobik
i dopieszczam wyprawkę:)

Miesiąc VII


Zaczynam szkolenie z rodzenia

choruję na potęgę

już wiem, co to jest rwa kulszowa...

...i jak zaradzić jej w przyszłości

Przesiadam się na fotel pasażera
bo Julian rośnie...

...a jego lokum razem z nim:)


Miesiąc VIII










Miesiąc IX - pożegnanie z brzuszkiem


Skupiamy więcej uwagi na starszaku

Kolejne "niezbędne" rzeczy...

...lądują w torbie do szpitala

Zaliczam fałszywy alarm na porodówce i obserwację na pato. Ustalają mi termin cięcia

Jeszcze tylko ostatnie przygotowania...


...trochę spięć z rodzinką...

...nieco wspomnień...

...ostatnie słit focie...

i już można cieszyć się z nowego członka rodziny:)


12 komentarzy:

  1. Fajne takie wspomnienia w zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz żałuję, że z ciąży z Andrzejkiem mam tylko dwa zdjęcia:(

      Usuń
  2. Super !!! Fajnie pokazałaś cały okres ciąży :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało Julka, mało! Ale się wzruszyłam... Czekam na dłuższą relację, pewnie po Świętach. Niech będą piękne, zdrowe i spokojne. Mam nadzieję, że moja ciąża zleci mi tak szybko, jak Twoja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i zdjęć na razie mam mało. Ale poprawię się na pewno:)

      A Tobie życzę pięknej i spokojnej ciąży:)

      Usuń
  4. Świetny pomysł takie fotowspomnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żałuję, że z poprzedniej ciąży nie mam takiej pamiątki...

      Usuń
  5. I dlatego Julian się pospieszył o dwa dni! Żeby się załapać na podsumowanie z tej strony brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie, z przyjemnością przejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...