czwartek, 13 lutego 2014

Parę "kwiatków" z ostatnich dni

Źródło: godmother.pl

 Dawno nie opisywałam jędrusiowych "kwiatków". Nie znaczy to wcale, że ich nie było, przeciwnie - w tym tygodniu mały sypał nimi jak z rękawa, ale jakoś tak do żadnego tematu mi nie pasowały, nie zapisałam i uleciało z pamięci... Przedstawiam więc tylko te "dowcipy sytuacyjne" które szczególnie mi się zapamiętały - trzy dzisiejsze i jeden jeszcze z Krosna.


Z pokoju Jędrusia dobiega łomot rozsypujących się zabawek. Spodziewam się płaczu, ale zamiast niego słyszę jedynie siarczyste "Kujde balanś" . Zaglądam do pokoju i pytam, czy coś się stało. Dziecię tymczasem nawet nie raczy się do mnie odwrócić i, gorączkowo grzebiąc w tym zabawkowym pobojowisku, rzuca na odczepnego: "Nic, to tylko kataśtjofa"...

***

Po zjedzeniu, a raczej zmordowaniu drugiego dania...

M: Jędrusiu, w co się teraz pobawimy?
A: W ziucanie budzikiem!

***

Jędrula dobrał się do schowanych w szafie hantli, ale spostrzega nadchodzącego tatę, więc chce szafę szybko zamknąć i udawać, że co złego, to nie on.

T: Uważaj na palce.
A(mruczy pod nosem): Teź coś...

***

Jędrusiowa babcia od jakiegoś czasu dumna jest, że jej niespełna dwuletnie wnuczę  rozpoznaje na zdjęciach Jana Pawła II i woła "Oooo! Papieź!". Przy niedawnej okazji do pochwalenia się zdolnym wnusiem przed opiekunką mojej babci, nawiasem mówiąc historykiem z wykształcenia, wyciągnęła "Kronikę historii Polski" i zapytała Jędrusia, kto jest na okładce. Nie przewidziała jedynie tego, że mały fan pieśni legionowych - dodatkowo edukowany przez tatę, zwróci uwagę na zupełnie inne zdjęcia i wykrzyknie z przejęciem: "Piłsiudźki! Na Kaśtance! I jeście Kościuśko!"


4 komentarze:

  1. Isia jak zobaczy gdzieś zdjęcie JP II to woła "dziadek, dziadziuś, o tu, tu jeś" hmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe te jego powiedzonka, znowu się ubawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczęłam tworzyc post o gadaniu Ali.
    Dzieci są boskie jak zaczynają mówić. Twój też:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...