niedziela, 9 lutego 2014

(Nad)wrażliwa przyszła mama kontra restauracja;p

Nie tylko Andrzejek daje czadu, dziś to ja wygłupiłam się na całego...

Mąż ma w Krośnie swoją ulubioną restaurację - indyjską. Oprócz serwowanych potraw, które są całkiem smaczne i w znośnych cenach, lokal ten ma jeszcze jedną zaletę - jest mało popularny i zawsze można znaleźć tam nie tylko stolik, ale nawet całą salę na wyłączność. Tam właśnie dziś mój ślubny postanowił mnie zabrać, by umilić nam ostatni wieczór w Krośnie - bo w końcu nie wiadomo, kiedy znów uda nam się tu przyjechać...

Zasiedliśmy więc w miłej sali z kominkiem i zamówiliśmy - mąż swoje ukochane przekąski w hurtowych ilościach, a ja pstrąga po indyjsku. I wszystko było pięknie do momentu, gdy przyniesiono moją rybę.
Nie, nie pomylono dania, pstrąg nie śmierdział niczym wstrętnym, był nawet ładnie podany - przykryty czymś w rodzaju pierzynki z cebulki podduszonej z czosnkiem i curry. Jednak w momencie, kiedy zsunęłam ową pierzynkę, by dostać się do rybki, omal nie zemdlałam. Ona na mnie PATRZYŁA... Wiem, że zamawiając pstrąga, powinnam była się spodziewać, że zostanie mi podany w całości, ale jakoś tak nie przyszło mi to do głowy i to rybie spojrzenie przeraziło mnie do tego stopnia, że narobiłam niezłego krzyku na całą (na moje szczęście zupełnie pustą) restaurację. Szczerze podziwiam kelnerkę, która zachowała powagę, kiedy, nadal odwracając się od talerza, usiłowałam wyjaśnić, o co chodzi. Ochłonęłam dopiero, kiedy zabrała rybola i przyniosła z powrotem już z odciętą głową.

Źródło

11 komentarzy:

  1. Hi, hi ;) Ale ja też bym podziękowała za taką rybkę z głową ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha no ładnie :) smaczny był chociaż ten bezgłowy pstrąg ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy już odważyłam się spróbować - owszem, bardzo smaczny

      Usuń
  3. HIhih, no to niezłą miałaś przygodę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej obsłudze było wesoło;)

      Usuń
  4. Ja tak miałam w Kolibeczce w Zakopcu ze pstrągiem, ale zjadłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D hahahaha! No ładnie, ładnie! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...