środa, 5 lutego 2014

Jak połączyć dwa zainteresowania:)

Źródło: dinoanimals.pl
U siebie nie mam TV, więc teraz, kiedy jestem u rodziców, po położeniu Andrzejka spać, nadrabiam zaległości;p
Wiedziałam kiedy przyjechać - na Nat Geo Wild mają teraz tydzień z moimi ukochanymi wielkimi kotami, więc odessanie mnie wtedy od telewizora graniczy z cudem. Od 20 do 22-23 oglądam pasjami kolejne videorelacje z afrykańskiej sawanny lub azjatyckiej dżungli.

A że i Nat Geo Wild  denerwujący zwyczaj puszczania długaśnych reklam w najciekawszych momentach filmu...



Zawartość zostawiam sobie na jutro;p


11 komentarzy:

  1. Jak ja nie lubię programów przyrodniczych ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie oglądam seriali - poza paroma komediowymi z czasów PRL - i "talent shows". Ale zwierzaki uwielbiam od zawsze:)

      Usuń
  2. Ale ekstra te Twoje twory! :) to modelina jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plastelina. Ale jak się rozkręcę to i modelinę sobie kupię:)

      Usuń
    2. Pewnie! Wypiekaj i będziesz miała na (prawie) zawsze! :D

      Usuń
    3. Ja gotowałam, a potem malowałam olejem, żeby modelina odzyskała kolor. W piekarniku figurki mi pękały:(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Dla mnie to chyba najlepszy relaks i powrót do wspomnień z dzieciństwa:)

      Usuń
  4. uwielbiam programy przyrodnicze - bardzo się przy nich relaksuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym zdecydowała się kupić telewizor, mogłabym mieć tylko NatGeo Wild i Animal Planet:)

      Usuń
  5. He,he fajne :-) też lubię filmy przyrodnicze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...