piątek, 31 stycznia 2014

Kolejne osiągnięcie i domowa edukacja historyczna;p

Źródło: gta-five.pl
Ubieram Andrzejka na dzisiejszy spacer z babcią. Założyłam mu już kombinezon, Jędrula wsunął sobie na głowę czapkę, wkładamy buty, na koniec zostały rękawiczki. Ponieważ na rękawiczkach mamy naszyte króliczki, nie da się wkładać ich jakkolwiek. Mamy je nie od jakiegoś czasu, więc nie powinno mnie dziwić, że Jędruś już się do nich przyzwyczaił, ale i tak byłam zdumiona, kiedy na komendę "nadstaw prawą rączkę" młody bez wahania wyciągnął tę właściwą.
Pomyślałam, że to przypadek, wiec założywszy smykowi rękawiczki, poprosiłam, żeby pokazał lewego buta. Pokazał - i to bezbłędnie. Potem bez trudu wskazał też prawe oczko i lewe kolano. Spróbowałam podnieść poprzeczkę i zapytałam, gdzie mamusia ma prawą rączkę. I choć to okazało się już za trudne - i tak jestem z niego dumna. Zwłaszcza, że... mnie samej jeszcze czasem zdarza się pomylić, głównie przy opisie czegoś, czego w danej chwili nie mam przed oczami;p



***

Chłopaki moje ścielą łóżko Jędrusia.
Tatuś (śpiewa): "(...) ze wstydu potem ten i ów/rzekł o mnie: niewyżyta Niemra/I pod batogiem nago biegł/ Po śniegu dookoła Kremla. Stóóój, Katarzynooo..." - przerywa i dodaje od siebie - zaraz zaraz, coś nam tu nie pasuje. Przecież Kreml jest w Moskwie, a stolica Katarzyny była w Petersburgu...
Andrzejek: No tak!
T: I jak to wyjaśnisz?
A: Nie da się!

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Inteligentny to on ma po kim być - rośnie wierna kopia taty;p
      Gorzej, że przemądrzały się robi

      Usuń
  2. Proszę jaki dorosły mężczyzna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jeszcze był taki dorosły, kiedy mama chce wyjść do innego pokoju:/ Straszna przylepa z niego ostatnio

      Usuń
  3. No dobra, moja monotematyczność nie jest chyba dla Ciebie zaskoczeniem - Andrzejek jest boooski! I jak bystrzak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monotematyczności w tej dziedzinie nigdy dość;p Oby dalej tak sobie na nią zasługiwał:D

      Usuń
  4. Olu ruszam i ja :) z oporami bo coś mój komp bardzo ale to bardzo nie chce współpracować z bloggerem więc wygląda to jak wygląda może z czasem mi się uda dopracować bloga... zapraszam za parę dni
    http://kosmateusz2013.blogspot.com/
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia - będę zaglądać i czekam na więcej:)

      Usuń
  5. Nieźle z tymi rekami. Jestem pod wrażeniem.
    Chociaż muszę przyznać ze ja jeszcze chyba ani razu nie użyłam w stosunku do malej słowa- prawa/lewa. Ze coś jest z prawej bądź lewej. Az się zaczęłam zastanawiać hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas to wyszło jakoś tak automatycznie. Aż się zdziwiłam, że sam to załapał. Może ścisły umysł po dziadku, bo np. nazw kolorów do dziś nie może przyswoić

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...