wtorek, 31 grudnia 2013

Moje magiczne chwile...

W ostatnich dniach Monika, autorka bloga Zawód-Kobieta, ogłosiła konkurs. I choć - jeśli mój udział ma być szczery -  wymaga on ode mnie uchylenia rąbka niektórych tajemnic, postanowiłam zaryzykować. Oto moje - bardziej lub mniej intymne - czarodziejskie chwile:)

 ***
Narty...
Zanim poznałam Moich chłopaków - zgrzyt i blask śniegu, zmienne niebo, szum wiatru i biała ściana pod nogami. I to uczucie wolności...





Ślub.
Wyszłam za mąż za człowieka, który wcześniej przez lata był moim najlepszym przyjacielem i bratnią duszą, a którego długo nie brałam pod uwagę jako swojego towarzysza życia:) Z jednej strony czułam wtedy niesamowite wzruszenie, a z drugiej chciało mi się śmiać z samej siebie na wspomnienie chwil, kiedy z pełnym przekonaniem zarzekałam się: "Z Adasiem? Ja??! W życiu!!!"






Andrzejek.
Kiedy wybudziłam się z narkozy po cesarce, on, podtrzymywany przez moją mamę, ssał moją pierś. W tamtej chwili mogłam zobaczyć tylko jego rzadkie, brązowe włoski, ale właśnie ta chwila wryła mi się w pamięć najbardziej z całego okresu okołoporodowego.
A karmienie piersią, choć z początku trudne i bolesne, już zawsze potem było dla mnie absolutnym cudem. Są kobiety, które wtedy czytają, robią na szydełku albo oglądają telewizję. Mnie wystarczyło wpatrywanie się w błoga minę dziecka. Tu zdjęcie zrobione przez dumnego Dziadka w dzień naszego wyjścia ze szpitala:




Julianek.
Dzień, w którym dowiedziałam się o jego istnieniu był dla mnie szokujący i daleki od magii, ale z czasem pokochałam go tak samo jak jego planowanego brata. Teraz oczekiwanie na niego - choć bywało niełatwe - jest cudowne. A najwspanialsze są chwile, kiedy Andrzejek przytula się do brzucha, zasypuje go buziakami i pyta, czy Julek go kocha:)
Kolejna magiczna chwila zatem jeszcze przede mną:)
Tu Julianek w 21 tygodniu ciąży:



To najważniejsze. Są jeszcze rodzinne przytulańce, czułe słówka, podróże sentymentalne...
Nie będę się bardziej rozpisywać. Już teraz pięknych widoków pod powiekami wystarczyłoby mi do końca życia:)

4 komentarze:

  1. świetne te Twoje magiczne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne chwile :) oby jeszcze więcej takich w Nowym Roku.
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)
    Świetny post, prawdziwie niezapomniane chwile :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...