piątek, 20 grudnia 2013

Kogo kocha mama i kolejne małe wielkie osiągnięcie

Siedzimy u znajomych. Przygarniam do siebie Andrzejka, który sadowi mi się na kolanach odpoczywając między jednym a drugim szaleństwem.

M: Mama bardzo kocha swojego Andrzejka.
A: I Kulfona teź.


***
 Jest! Jest! Jest!

Prawie pół roku wytrwałości przyniosło pierwszy sukces. Wiem, że może jedna jaskółka nie czyni wiosny, ale radocha jest.
Pal licho, czy to wypada, pochwalę synka, a co - pierwsze siku do nocnika:)
A zajrzawszy potem do niego, Andrzejek wycedził z pogardą: Fuj. Noćnik jeśt bjudny, cieba umyć noćnik.
Postęp jest znaczny - wcześniej tron bywał wykorzystywany jako schowek na skarby lub na przykład tak:



Może teraz tatuś da się przekonać, że to...


...naprawdę nie jest najlepsze miejsce dla nocnika?

11 komentarzy:

  1. Brawo ;)
    A jak się piękne usmarował kremem, ho ho ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem przez kolejny tydzień usiłowałam sprać to paskudztwo z dywanu;p

      Usuń
  2. Super! Pierwsze "sisi" za płoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby na tym sukcesy się nie skończyły...

      Usuń
  3. Hahaha, gdzie on tak wysoko wylądował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze celował;p

      A tak poważnie, to wspinając się tam po nocnik dla małego odsądzałam pomysłodawcę tej lokalizacji od czci i wiary;p

      Usuń
  4. Olaaaaaaaa:D ale, że kulfona hahhahahah :D

    co do siku, działajcie, działajcie, może akurat załapie Andrzejek, nie wiadomo :)
    Ja w podobnym wieku próbowałam była tylko kupka na nocnik, o sikaniu nie było mowy. No to czekałam, czekałam i się doczekałam ;)
    Ale o tym wkrótce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupkę też mamy i to już od ładnych paru miesięcy.
      Nie zamierzam naciskać, ale będziemy próbować dalej - a nuż się uda. Na razie były pochwały, brawa i buziaki:)

      Usuń
    2. A Kulfona to Andrzejek ostatnio kocha, odkąd zobaczył go na yt i usłyszał "czołową" piosenkę z "Ciuchci". Od tygodnia tylko Kulfon i Kulfon, jeśli kiedykolwiek go kochałam, to synuś mnie z tej miłości wyleczył skutecznie;p

      Usuń
  5. hehehe chyba kazda mama zalicza przygodę z kremem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Sama mam zdjęcie z "dziobami" od kremu Nivea na pyszczydle. Byłam chyba niewiele starsza od Andrzejka;p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...