wtorek, 3 grudnia 2013

Czy Julian zostanie koszykarzem, czyli wizyta u ginekologa:)

Za mną kolejna wizyta kontrolna u ginekologa. W zasadzie można ją streścić w słowach: wszystko jest w porządku. Skurczów brak, szyjka długa, moja waga (+3,5kg) akceptowalna, wyniki bez zarzutu, Duphaston mam do następnej wizyty odstawić całkowicie.
Julian póki co jest znacznie spokojniejszy od starszego brata - tamten wojował okrągłą dobę, a on uaktywnia się na krótko wieczorami i tuż po tym, jak kładę się spać. Kiedy zgłosiłam to doktorowi, on powiedział, że to też jest norma - dopóki w ogóle coś czuć, odczucia te nie zmieniają się gwałtownie, a parametry w badaniach są ok, nie ma powodów do obaw - może po prostu TO DZIECKO jest spokojne... Młodzież rośnie jak na drożdżach - dowiedziałam się tyle, że nogi ma jak w 25 tygodniu i waży 460g czyli w sam raz na 23 tydzień. Tyle tylko, że my jesteśmy w 21...
No ale przynajmniej jak zwykle ładnie pokazał buziaka:




Wiadomości dnia?
  • Primo: łożysko przesunęło się i w tej chwili jest już w całości ponad blizną po cc. Nie jestem więc z góry skazana na planowe cięcie w innym niż poprzednio miejscu. Teraz czekamy już tylko na końcówkę ciąży i ocenę stanu samej blizny. Jeśli będzie odpowiednio gruba, dadzą mi szansę wykazać się na porodówce:D.
  • Secundo: ani lekarz, ani fizjoterapeutka na chwilę obecną nie widzą przeciwwskazań, bym zapisała się na basen. Doleczę więc katarzysko, które złapałam od Andrzejka i hulaj dusza:)
A ma koniec jeszcze raz mój młodszy synek najwyraźniej znudzony całym tym zamieszaniem wokół niego:)




18 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko dobrze po wizycie :) a jak pięknie widać buźkę :D

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie kamień spadł z serca, zwłaszcza, kiedy się dowiedziałąm, że nie jestem skazana na stół:)

      Usuń
  2. Buzie widać bardzo wyraźnie, dobrze, że jest wszystko ok. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sprzęt:) Mój lekarz ma też w gabinecie olbrzymi telewizor, który robi za wyświetlacz dla pacjentki leżącej na kozetce. Tam to dopiero wszystko pięknie widać:)

      Usuń
  3. świetne zdjęcia - szczególnie to drugie ;) cieszę się, że ciąża przebiega w porządku, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Co do Juliana - ten to od początku taki pozujący się trafił:) Za siebie i za Andrzejka, który jak nie obracał się tyłem, to fikał koziołki albo zasłaniał buzię czym tylko mógł.

      Usuń
    2. rośnie Ci chyba totalne przeciwieństwo Andrzejka ;)

      Usuń
    3. Fajnie by było, gdyby został spokojniejszy. Z dwoma takimi Andrzejkami chyba nie dałabym sobie rady...

      Usuń
  4. Nooo to są bardzo dobre wieści :))
    A Isiek też zawsze wyprzedzała pomiarami terminy na usg, a ostatecznie urodziła się po terminie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Jędrula też. Przenosiłam go o 10 dni, a potem miałam kłopoty przy porodzie. A ten zapowiada się jeszcze większy... No cóż, łatwe porody chyba nie są mi pisane;/

      Usuń
  5. Moja Ala zawsze była dużo za duża:)
    Mania wyglądała jak średniak a potem też przeskoczyła o kilka tygodni do przodu.
    Ale fajne te wasze zdjęcia. Moje panny nie chciały buzioli pokazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój starszy synuś w czasie ciąży był zawsze trochę większy niż teoretycznie powinien i też pozować nie miał zamiaru. Młodszy "pozuje" ale za to jest jeszcze okazalszy niż brat. Może to właśnie dlatego mam taki duży brzuszek;p

      Usuń
  6. Oj jakie śliczne fotki z usg :) trafiłam od Żenetki i zostaje u was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Rozgość się:)

      Ja też do Ciebie trafiłam przez Bloga Żanety, już od jakiegoś czasu nieśmiało podglądam te cuda, które szyjesz:)

      Usuń
  7. Świetnie, że wszystko dobrze! :) piekna buzia ziewająca ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, mimo że jedną ciążę mam już za sobą nie wiedziałam, że dzieci potrafią ziewać tak wcześnie. Jędrula dał się na tym przyłapać dopiero pod sam koniec, ale zdjęcia i tak nie mam

      Usuń
  8. Super, ze dzidzia jest zrowy i wszystko dobrze. Maluszek chyba na tym jednym zdjeciu spiewal lub sobie ziewal. So sweet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Dzięki za odwiedziny - zapraszam częściej i wpadam z rewizytą

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...