środa, 16 października 2013

Tupot mniejszych stópek



W poprzedniej ciąży na przełomie 15 i 16 tygodnia ciąży poczułam coś przypominającego przelewanie w jelitach - tylko że znacznie niżej niż takowe zwykło mieć miejsce. Dopiero na wizycie dwa tygodnie później lekarz wyjaśnił mi, że to nie gazy, a te wyczekane pierwsze kopniaki:)

***
Leżałam sobie wczoraj wieczorem na lewym boczku na kanapie i, wtulona w przysypiającego męża, czytałam gazetę. Aż tu nagle to samo znajome uczucie delikatnego przelewania dołem brzucha:) To dopiero końcówka 14. tygodnia, ale kto raz te "gazy" poczuł, z niczym innym już ich nie pomyli.
Serwus, Słonko:)



14 komentarzy:

  1. Ja też czuję już takie delikatne ruchy. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju tak wcześnie :) ja pierwsze " coś " poczułam na początku 19 tc dopiero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się nie spodziewałam. Tym milsza niespodzianka. Ale u nas to podobno rodzinne - moja mama i babcia też tak miały. No i mam "odpowiednią" budowę - chudzielca z wąską miednicą;)

      Usuń
  3. Super! Podobno w drugiej ciąży szybciej się czuje ruchy :) Gratulacje! na to się czeka, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej ciąży czekałam niecierpliwie. I faktycznie Jędrusia poczułam dość wcześnie. Teraz nie zdążyłam nawet jeszcze o tym pomyśleć - młodzież wzięła mnie z zaskoczenia. Oby tylko takie niespodzianki:)

      Usuń
  4. :)super uczucie...a jakie imię będzie nosić dzidzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie będzie chłopczyk - Julian. A jeśli dzidzia jednak okaże się dziewczynką, to zostanie Martusią:)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. :D
      Też to uwielbiam.
      Mam nadzieję, że w przyszłości Młodzież nie weźmie przykładu ze starszego brata i nie będzie wyładowywać frustracji na moim splocie słonecznym;p

      Usuń
  6. Ojejku pamietam to uczucie :)
    Ja poczulam w 16 tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to też szybko jak na pierwszą ciążę.
      A to uczucie, kiedy człowiek już zda sobie sprawę, co to takiego... bezcenne:D

      Usuń
  7. Ja też poczułam wcześnie. :-)
    Podobno w drugiej ciąży czuje się szybciej, ale nie mogę potwierdzić, bo tylko raz słoniowałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się w każdym razie sprawdziło - drugie dziecko poczułam o tydzień szybciej:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...