czwartek, 17 października 2013

Pierwsze problemy Coraz-Bardziej-Uzębionego i ludzik CzuCzu

Dziś krótko, bo po nocy zarwanej z powodów okołodziecięcych cały dzień łażę jak zombie i nijak nie mogę się odrobić:/

1.Tak w tej chwili wygląda jędusiowa paszcza.



Obie dolne trójki już się przebiły, choć ponad powierzchnię wystają na razie tylko koniuszki. Górne kły widać już pod dziąsłami, a w miejscu na wychodzącą piątkę nadal tylko gigantyczny bąbel.

2. Jędruś ma jakiś żółtawy nalot na górnych jedynkach - wszystkie inne ząbki piękne jak perełki, dbamy o nie jak należy, dlatego jestem trochę zdziwiona i ciut zaniepokojona.
Obdzwoniłam kilka przychodni, w których urzędują stomatolodzy, ale wszędzie powiedziano mi, że nie zajmują się tak małymi dziećmi. Trudno - pójdziemy prywatnie. Macie może namiary na dobrego - i z podejściem do dzieci - dentystę w Krakowie? Bo do "naszego" w Krośnie trochę nam daleko:(

 ***
Do jutra trwa konkurs z CzuCzu u Mamanki, a ja, choć postanowiłam wziąć w nim udział, jeszcze głęboko w lesie. Mój plastelinowy ludzik CzuCzu powstaje w bólach już od trzech dni, a ciągle wymaga dopracowania, gdyż, cytując mojego syna: "O, chopeć. Nie ma jąci i nózi?" - a trzeba też, oprócz uzupełnienia tych oczywistych braków w anatomii, dorobić jeszcze wzorek na koszulce, dopracować błysk w oczkach... Na razie ludzik wygląda tak:





Kopnijcie mnie proszę w cztery litery, żebym się w końcu zmobilizowała.

12 komentarzy:

  1. Kibicuję Ci w konkursie, bo Twój Czuczu zapowiada się super :)
    u mnie też dziś noc zarwana była... kiedy my się w końcu wyśpimy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kiedy my się wyśpimy? U nas jeszcze 6 zębów do końca, ale, znając życie, kiedy wyrżną się wszystkie, zaczną się potwory pod łóżkiem albo nocne pielgrzymki do rodzicielskiego wyra, których do tej pory szczęśliwie unikamy.
      Chyba taki nasz, mam, los...

      Dzięki za kciuki:) Już się zbieram do dalszej walki.

      Usuń
  2. \mobilizuj się, bo nagrody są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. I jeszcze najtrudniejsze: Andrzejka muszę jutro przydybać obiektywem na wałkowaniu plasteliny:D

      Usuń
  3. to Cię chłopak do pracy goni ;)) trzymam kciuki za konkurs!
    A co do ząbków- sama bym się dowiedziała o jakiegoś polecanego dentystę dla dzieci.
    Nie dajesz Andrzejkowi przypadkiem wit C? Isia ma taki żółtawy nalot, ale na języku - podobno tak się może zdarzyć. Może i na zębach by pasowało? Albo od jakiegoś innego leku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie pomyślałam o tym. Daję młodemu Cebionmulti... No ale tylko na dwóch ząbkach?
      Brał też ostatnimi czasy Klacid, ale po przestudiowaniu ulotki nie znalazłam ani słowa o przebarwieniach ząbków.

      No nic, szukamy dentysty:(

      Usuń
    2. No w sumie dziwne by było, że tylko na dwóch jedynkach..
      Chociaż znajomej córce odbarwiły się właśnie tylko górne jedynki przez któryś z antybiotyków, nie pamiętam niestety który...

      Usuń
    3. Obstawiam którąś z tetracyklin, one strasznie niszczą zęby, ale ich w zasadzie już nie podaje się tak małym dzieciom.

      Usuń
  4. Ludek bardzo fajny. :-)
    Niestety nie jestem z waszych okolic, więc nie pomogę przy stomatologu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieję, że jutro Jędruś będzie współpracował przy dorabianiu mu nóg i trampków:)

      Usuń
  5. u nas też coraz wiecej zebulów i nie przepanych nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy się tylko pocieszać, że koniec coraz bliżej;/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...