niedziela, 22 września 2013

Interes życia

Źródło: dzieci.pl
Dzisiaj tak króciutko, bo w zasadzie poza jednym zabawnym wybrykiem synka nie zdarzyło się nic szczególnie niezwykłego. Tymczasem ta jedna sytuacja sprawiła, że mąż zaczął sprawdzać, czy Andrzejkowi przypadkiem nie zaczynają rosnąć pejsy;p

Rośnie nam bowiem prawdziwy handlarz, który sztukę targowania się wyssał chyba z Bebilonem Pepti, bo w moim mleku raczej tego składnika brak. Wczoraj Jędruś porwał mi mój "zakupowy" portfelik i wygrzebał z niego kilka drobnych monet. Wyoglądał je dokładnie z każdej strony, dość długo ważył w dłoniach, po czym zsypał na jedną łapkę i, podtykając mi je pod nos, powiedział: "Daj mi okuać(odkurzacz)" .  No cóż, jak już wspomniałam, w przeciwieństwie do syna, ja nie mam głowy do interesów. I tak całkiem nowy, sprawny wodny Zelmer poszedł za 2,75 PLN. Dobrze, że został w rodzinie, może nowy właściciel pozwoli nam od czasu do czasu skorzystać;p

14 komentarzy:

  1. a może sam zacznie odkurzać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tupot-malych-stopek.blogspot.com/2013/08/may-pedant-czyli-porzadkowe-pasje.html - zobacz ostatni filmik;)

      Teraz przynajmniej ma sprzęt. Ciekawe, kiedy zacznie pobierać opłaty;p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Owszem. Zaczynam się bać, że i rodziców kiedyś wystawi na allegro;p

      Usuń
  3. hahahahaha fajny:) dobrze mieć kogos takiego w rodzinie:)hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, nie spojrzałam na to w ten sposób.
      Jasne, że dobrze:)

      Usuń
  4. No ładnie :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://mamadiabelka.blogspot.com/2013/09/candy-u-mamy-diabeka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ma łeb do interesów, nie można zaprzeczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :D może nabył go drogą kupna celem rozpoczęcia gruntownych jesiennych porządków? :)
    Pozdrawiam,
    Magda ( http://mateuszkowy-blog.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdopodobne, bo on lubi robić porządki:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...