wtorek, 27 sierpnia 2013

Don't worry, be happy:)

Pogoda pod psem. Zimno, szaro i sennie. Wszyscy łażą źli jak osy.

Jędruli idą kolejne zęby. Dał mi pospać aż do drugiej w nocy.

Andrzejek, choć wył prawie całą noc, w dzień dostał turbodoładowania. A ty, matko, goń...

Młodsza pociecha też dała popalić. Momentami nie wiedziałam, dokąd biec - za Andrzejkiem czy do łazienki.

Na poprawę humoru usiadła matka wieczorem przed laptopem, wklepała w wyszukiwarkę grafik "UŚMIECH", puściła sobie:

...

...i wklejała do posta to, co ją rozbawiło:

















Źródło: www.widelec.org
















I na koniec kolaż na dni takie jak dziś. Żeby sobie matczysko przypomniało, ze jej dzieć tez sie czasem szczerzy;)

 


9 komentarzy:

  1. Andrzejek szczerzy się słodko!!! I mnie poprawiłaś humor na wieczór - dzięki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Potrzebowałam solidnego masażu przepony:)

      Usuń
  4. Moje serce podbiły kotki ustawiające się do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też:) Coś mi to przypomina;p

      Usuń
  5. Dodałam się do obserwatorów :) Ciebie też zapraszam do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że Cię dodam, i tak do Ciebie zaglądam:)

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia, ale kolaż z Andrzejkiem przebija wszyskie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...