sobota, 10 sierpnia 2013

Dentysta-sadysta, pocieszacz i dział dziecięcy w sh

Kilka dni temu musiałam załatać zęba leczonego wcześniej kanałowo. Udałam się więc do dentysty, który sprawnie założył mi nową plombę.
I wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że dziś rano plomba ta wypadła, ułamując przy tym kawałek zęba.
Znaleźć w małym mieście dentystę "czynnego" w sobotę - bezcenne. Mnie jednak się udało. Na dodatek młodego i przystojnego. Co więcej, pan doktor, choć miał umówionych pacjentów, był tak miły, że przyjął mnie bez kolejki:) Usadowiłam się w fotelu i, myśląc, że łatanie martwego zęba to czysta formalność, powiedziałam, że dziękuję, ale znieczulenie nie będzie potrzebne. Pożałowałam tego już parę minut później, kiedy przystojny i miły pan doktor wiertłem rozciął mi dziąsło. 3-dniowy poród tak mnie nie bolał...
Dobrze, że choć zęba zdołał wypełnić.

Bogatsza o nowiutką plombę z materiału światłoutwardzalnego wróciłam do domu, gdzie, po zrobieniu obiadu dla Andrzejka, nakarmieniu i uśpieniu tegoż oraz wyprasowaniu góóóry jego ubranek (skąd ja wzięłam na to energię?) postanowiłam odmóżdżyć się przy youtubie.
 Zaczęłam od Bolka i Lolka, a potem znalazłam to:



Efekt? Natchnienie:)


Przed zrobieniem zdjęcia Andrzejek zdążył jeszcze przetrącić mu nóżki i zepsuć uśmiech namalowany kredką, poratowałam się więc kawałkiem czerwonej plasteliny.

A na koniec zakupy ubraniowe w jednym z krośnieńskich "ciucholandów". Dla każdego coś miłego, a wszystko to z działu dziecięcego;p


białe rurki rozmiar 34. Angielskie 34, więc na mnie (36/38) w sam raz

top na 12-letnia Angielkę mierzącą rzekomo 156cm wzrostu. Spokojnie zmieści się w nią mierząca prawie 1,7m 28-letnia Polka, nawet jeśli będzie w zaawansowanej ciąży;p


1 komentarz:

  1. :) a ty się zastanawiasz po kim Andrzejek jest taki ruchliwy - no ewidentnie po Tobie :)))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...